fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו מציגה – 14 תוצאות תיקו ו-270 דקות ברציפות ללא הבקעת שערים

הפועל עכו סיימה את משחק הביתי נגד כפר קאסם בתיקו, 0:0, והשלימה משחק שלישי ברציפות שמסתיים ללא שערים. המאמן אלי כהן: "למרות שפתחנו בהרכב סופר התקפי, אין לי הסבר לחוסר המחץ". ביום ראשון הקרוב כבר מחכה לה מפגש מסקרן במסגרת גביע המדינה נגד בית"ר ירושלים
מאמן הפועל עכו, אלי כהן | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה ללקט נקודה לנקודה וכבר הדביקה את הפער מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. במחזור האחרון רשמה הקבוצה, מלכת התיקו של הליגה הלאומית, משחק שלישי ברציפות בתיקו, 0:0, אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד מועדון ספורט כפר קאסם ללא הכרעה והשלימה 270 דקות ללא הבקעת שערים. היה זה, אגב, משחק מספר 14 של הפועל עכו בליגה שמסתיים בשוויון.

למרות שהתחזקה בחלק הקדמי בשני חלוצים (מהראן לאלה ועומר בוארון) ועלתה בהרכב סופר התקפי עם שלושה חלוצים, היא התקשתה לייצר מצבים וחסרונו של הקשר גל אביב הפצוע, הורגש היטב. הקשר ערן ביטון, שפתח את העונה בצורה מצוינת, נחלש והדבר מתבטא בחוסר היצירתיות בחלק האמצעי. רז טוויזר, מלך השערים של הקבוצה, קצת איבד מומנטום והחלק החזק בעכו כיום הוא החלק האחורי, שממעט לספוג. הפועל עכו יכולה להיות מרוצה מהנקודה נגד כפר קאסם, שכן ברוב שלבי המשחק היו אלה דווקא האורחים ששלטו במגרש, החזיקו יותר בכדור וסיכנו לא פעם את שערו של אופק אנטמן. קצת מזל והרבה משמעת הגנתית, הניבו להפועל עכו נקודה יקרה שמשאירה אותה במקום התשיעי בטבלה עם 29 נקודות, בדיוק כמו להפועל רמת גן שבמקום השמיני ומקדימה את עכו בהפרש שערים בלבד, והיא עדיין בתמונת המאבק על כניסה לפלייאוף העליון.

המאמן אלי כהן, סיכם בסיום: "משחק לא טוב שלנו ואין לי הסבר לזה. שני החלוצים החדשים שהגיעו, מהראן לאלה ועומר בוארון פתחו בהרכב במטרה לתת יותר עומק להתקפה, אבל משום מה זה לא עבד לנו כל כך. כנראה שמזג האוויר הסוער השפיע ופגע באיכות המשחק".

מחזור המשחקים הבא בליגה ייערך רק בסוף השבוע הבא, כשהפועל עכו תצא למפגש חוץ נגד הפועל ראשון לציון (יום שישי, 26 בפברואר, שעה 15:00).

עוד קודם לכן, מחכה להפועל עכו מפגש מסקרן במסגרת גביע המדינה, בו היא תארח את בית"ר ירושלים מליגת העל (יום ראשון, 21 בפברואר, שעה 20:00).

המאמן אלי כהן: "נתכונן כמו שצריך כדי לנסות ולהפתיע. מדובר במשחק אחד שבו הכל יכול לקרות".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות