fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו בצרות. הובסה בביתה על ידי האחרונה בטבלה והתקרבה לקו האדום

הפועל עכו נכנעה בביתה להפועל כפר שלם, 4:1, והשלימה משחק שישי רצוף ללא ניצחון. מה שצריך להדאיג הוא ספיגת 8 שערים בשני המשחקים האחרונים. אקס הפועל עכו אליאור סיידר, שכבש צמד בניצחון קבוצתו החדשה, אמר: "אני אוהב את הפועל עכו, אבל יותר אוהב להבקיע שערים"
אליאור סיידר מהפועל כפר שלם עם ינון דה כלבו | צילום: ינון דה כלבו

הפועל עכו (לאומית)

משהו לא טוב עובר על הפועל עכו בתקופה האחרונה. סדרה של שישה משחקים ללא ניצחון, כשבשני המשחקים האחרונים היא סופגת תבוסות של, 4:1. אם במחזור הקודם, הפסד החוץ להפועל ראשון לציון נתפס אולי כמעידה, הרי שהתבוסה הביתי אמש לאחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם, צריך להדליק נורת אזהרה אדומה לצוות המקצועי בראשות המאמן אלי כהן.

השוער אופק אנטמן, נמצא בתקופה לא טובה, בלשון המעטה. השער הראשון שספג בהפסד לראשון לציון נבעה מטעות קשה שביצע כשבישל לשחקן הקבוצה היריבה. גם הפעם, הוא לא היה מספיק מרוכז בספיגת השער השלישי לחובת קבוצתו כשאגרף כדור שהוגבה לעבר הרחבה לתוך שערו הוא. צמד המגינים, חנן ביטון ואנץ' קיזאילוקו, מתרכזים בעבודת הגנה ולפי התוצאות לא ממש מצליחים, ולא תורמים מאומה להתקפה.

צמד הבלמים ג'ורג' דיבה ועלי כיאל, איבדו מעט מהביטחון. רועי רבינוביץ' ורועי הר, עושים יותר מדי חורים. מלך השערים של הקבוצה רז טוויזר נעלם בשולי המגרש וכמעט ולא מורגש. עומר בוארון, שהגיע לאחרונה לקבוצה טרם הוכיח מה הסיבה להבאתו. ערן ביטון מגלה ניצוצות, אבל מסתבר כי להיות השחקן היצירתי היחיד במרכז המרכז, מקשה עליו. מהראן לאלה הוותיק עושה את שלו והבקיע שער שני בשני משחקים. גם החילופים שמבצע המאמן אלי כהן, לא מסייעים לשינוי המגמה.

מי שדווקא חגג במשחק הזה היה החלוץ אליאור סיידר, אולי אחד החלוצים שהכי מזוהה עם הפועל עכו, ששוחרר על ידי המאמן אלי כהן ומככב כיום בקבוצה היריבה, הפועל כפר שלם.

עכו פתחה את המפגש בהססנות, וכבר בדקה השמינית היא ספגה את השער הראשון. בדקה ה-22 היה זה סיידר, שהרשית בבעיטה חופשית מדויקת מ-17 מ', 0:2 לכפר שלם. בדקה ה-30 פרץ סיידר משמאל, הגביה לרחבה, והשוער העכואי אנטמן, בניסיון להרחיק, אגרף את הכדור לתוך שערו, 0:3 מביך עוד לפני ההפסקה. בדקה ה-32 ניצל מהראן לאלה טעות בהגנת האורחים ומתוך הרחבה בעט כדור חזק לרשת, 3:1.

אם עכו חשבה שהשער המצמק הזה יחזיר אותה למשחק, הגיע הדקה ה-61. חנן ביטון, פגע בשחקן אורח בתוך הרחבה, וכפר שלם ניצלה את הפנדל כדי לקבוע, 1:4. ההפסד הוריד את הפועל עכו למקום העשירי בטבלה והרחיק אותה 3 נקודות מהמקום השמיני שמוביל בסיום העונה הסדירה לפלייאוף העליון. מנגד, בהפועל עכו צריכים להתחיל להסתכל למטה, שכן הפער בינה לבין הקו האדום הצטמצם כעת לתשע נקודות. הפער מהמקום ה-14 שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה, עומד על 8 נקודות.

עוזר המאמן איתי מרדכי: "זה משחק שני שאנחנו נקלעים לפיגור מוקדם שבעצם גומר לנו את המשחק. למרות שהצלחנו לצמצם את התוצאה, קשה מאוד לחזור מפיגור כזה. אנחנו חייבים לחזור להיות אותה קבוצה חזקה שקשה להבקיע נגדה. לספוג שמונה שערים בשני משחקים זה לא אופייני לנו ובטח לא לקבוצה שבמהלך העונה שמרה על שער נקי בעשרה משחקים. באופן טבעי, הביטחון של השחקנים כרגע למטה, והתפקיד שלנו זה להרים אותם בחזרה. אנחנו רואים ומודעים לטעויות המקצועיות ונעבוד קשה כדי לתקן אותם ולחזור להיות קבוצה חזקה".

אקס הפועל עכו אליאור סיידר, שהבקיע שני שערים ובישל שער נוסף בחגיגת הניצחון של קבוצתו החדשה, הפועל כפר שלם, התמוגג בסיום מאושר: "אני אוהב את הפועל עכו, אבל אוהב יותר להבקיע שערים. תענוג לנצח וההרגשה שאתה חלק משמעותי בהשגת הניצחון היא כיפית. אני היום חדור מטרה לעזור לקבוצה שלי, הפועל כפר שלם, להישאר בליגה ואני מאמין שאם נמשיך ביכולת הזאת, גם נצליח. לגבי הפועל עכו? אני לא יודע מה קרה להם בשני המשחקים האחרונים, אבל יש פה קבוצה חזקה, ממושמעת וטובה. אני מאמין שעכו תצבור את הנקודות שישאירו אותה בליגה. אני מאחל להם את זה".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ נגד הפועל רמת השרון (יום שני, 8 במרץ, שעה 19:00), בתקווה גדולה לעצור את המומנטום השלילי, שעשוי לסבך אותה עוד יותר בחלק התחתון של הטבלה ולגרור אותה למאבקי הישרדות מותחים.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות