fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עירוני כרמיאל טיפסה לפסגה

לאומית: הפסד דרמטי להפועל עכו, שמשלימה 13 משחקים ללא ניצחון * ליגה ב': הפועל עירוני כרמיאל הרשיתה שישייה לרשתה של מעלות, בדרך לכיבוש המקום הראשון * המאמן אמיל חורגין רשם ניצחון בכורה בקבוצתו החדשה, הפועל שלומי, שגברה על הפועל נהריה, 0:2
כובשי השערים לזכות כרמיאל בניצחון על מעלות | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה להתדרדר אחרי שהשלימה 13 משחקים רצופים ללא ניצחון. במחזור האחרון הפגינה הקבוצה לוזריות גדולה כשהפסידה בביתה לכפר קאסם, 3:2. נראה שהשינוי בעמדת המאמן – מסאי דגו במקומו של אלי כהן, לא הביא עד כהל לשינוי המיוחל.

עומר בוארון עוד הפיח תקווה בעכו כשהבקיע בדקה ה-43 והוריד את קבוצתו למחצית ביתרון, 0:1. בדקה ה-52 איזנה כפר קאסם משער מקרי לחלוטין.

כדור שנבעט לרחבה פגע ברגלו של שחקן אורח ומשם נחת בקשת לרשת, 1:1. בדקה ה-77, כדור חופשי שנבעט פגע בידו של שחקן עכואי שעמד בחומה והשופט הצביע לעבר הנקודה הלבנה.

כפר קאסם דייקה והפכה את התוצאה, 1:2. עמוק בתוספת הזמן כבש זאהי אחמד שער שוויון דרמטי, 2:2. אבל המילה האחרונה הייתה של האורחים שניצלו טעות קשה של הקשר רועי הר, שחלם ואיבד כדור במרכז השדה. כפר קאסם אמרה תודה וסגרה עניין עם 2:3.

המאמן מסאי דגו, שרושם הפסד ליגה שני רצוף, אמר בסיום: "זה ההפסד הכי כואב שהיה לי בקריירה. היינו טובים והשחקנים הפגינו מחויבות. אכזרי לספוג שער בדקה קריטית כזאת שאין לך אפילו הזדמנות להגיב. אנחנו עדיין בתמונת ההישארות וכל עוד הסיכוי קיים, נמשיך לעבוד קשה כדי לנצח".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למשחק חוץ קריטי כשתתארח אצל האחרונה בטבלה, הפועל כפר שלם (יום שני, 26 באפריל, שעה 19:00).

 

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. הפועל רעננה – 38 נק'
  2. הפועל אום אל פאחם – 36 נק'
  3. הפועל פ"ת – 34 נק'
  4. הפועל עכו – 31 נק'
  5. הפועל כפר שלם – 30 נק'

 

ליגה ב'

בית א'

הפועל עירוני כרמיאל, טיפסה למקום הראשון בטבלה אחרי ניצחון חוץ גדול על סקציה מעלות, 2:6. כרמיאל עלתה ליתרון ראשון כבר בדקה ה-18 משער של ארד אלבז. בדקה ה-36 הכפיל אוהד עדי את התוצאה ל-0:2.

בדקה ה-42, שאדי חמדאן כבש לזכות מעלות וצימק ל-2:1. בדקה ה-47 השלים ארד אלבז צמד אישי כשכבש מהנקודה הלבנה והעלה את כרמיאל ל-1:3.

מעלות לא ויתרה ובדקה ה-50 שוב צמצמה, כשגם הפעם הכובש היה שאדי חמדאן, 3:2. בדקה ה-69 סהר דהאן הרגיע את אנשי כרמיאל כשהעלה את קבוצתו ליתרון, 2:4.

בדקה ה-76 הצטרף יובל שבתאי לחגיגה עם שער חמישי לזכות כרמיאל, 2:5. מוחמד חלאילה, שנכנס כמחליף בדקה ה-71, חתם את התוצאה עם שער שישי לזכות כרמיאל, 2:6.

חניכיו של המאמן לירון יגר מדורגים בראש הטבלה עם 33 נקודות, 2 נקודות יותר מהשנייה, צעירי כפר כנא (31 נקודות), ומשחק אחד חסר.

במחזור הקרוב (שבת, 1 במאי) תארח הפועל עירוני כרמיאל את מכבי שעב (מקום שלישי, 29 נקודות) לקרב צמרת. סקציה מעלות תצא למשחק חוץ נגד הפועל בני טובא/זנגריה (יום שישי, 30 באפריל).

בית ב'

בית"ר נהריה פספסה הזדמנות להיצמד לצמרת הגבוהה, אחרי שספגה הפסד במשחק החוץ שלה נגד הפועל צפת, 3:0. הבית"רים החזיקו מעמד במשך 44 דקות, אז ספגו את השער הראשון. בדקה ה-48 הכפילו המארחים את יתרונם ובדקה ה-52 סגרו עניין עם שער שלישי.

ההפסד הוריד את בית"ר נהריה למקום החמישי בטבלה.

אחי עכו חגגה על חשבון האחרונה בטבלה, אל נהדא נצרת, 0:8, ועלתה למקום השני בטבלה. בפסטיבל השערים השתתפו: חאלד כליב – 4 שערים, מוסטפא גדבאן – 2 שערים, פטהד חסון ודאהוד אגא – שער אחד כ"א.

במחזור הקרוב תארח אחי עכו את עירוני כאבול (שבת, 1 במאי). בית"ר נהריה תפגוש ביום שלישי (27 באפריל) את מוליכת הטבלה, איחוד בני שפרעם.

 

ליגה ג'

הפועל שלומי, קטעה רצף של שבעה הפסדים ועם המאמן החדש אמיל חורגין, רשמה ניצחון ביתי על הפועל נהריה, 0:2. אבי בן שטרית כבש ראשון בדקה ה-24. אורן בן חמו השלים את הניצחון בשער שני שהבקיע בדקה ה-65.

במחזור הקרוב (יום שישי, 30 באפריל) תצא הפועל נהריה למשחק חוץ נגד הפועל נח'ף, בעוד הפועל שלומי תארח את הפועל תרשיחא (מעלות, שעה 14:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות