fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הבשורה המשמחת שקיבלה הפועל עירוני כרמיאל

ההתאחדות לכדורגל הודיעה להפועל עירוני כרמיאל, כי הוחלט להעניק לה את כרטיס העלייה לליגה ב', ללא משחק מבחן. היו"ר עומרי דרור: "הצדק נעשה. הגיע לנו לעלות כי היינו הקבוצה הכי טובה"
עלו והצליחו. שחקני הפועל עירוני כרמיאל חוגגים את העפלתם לליגה ב' צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ב')

עכשיו זה רשמי: הפועל עירוני כרמיאל תשחק בעונה הקרובה בליגה ב'. הודעה על כך התקבלה במשרדי המועדון על ידי ההתאחדות לכדורגל וגרמה לשמחה בקרב אנשי הקבוצה, שמלכתחילה חשו כי העלייה נמנעה מהקבוצה שלא בצורה ספורטיבית.

תזכורת: הפועל עירוני כרמיאל סיימה את הליגה בעונה שחלפה כשהיא במקום הראשון בטבלה ועם מספר נקודות עדיף משאר יריבותיה. אלא, שבגלל התפשטות נגיף הקורונה ועצירת הליגה, הוחלט כי הקבוצה עם המאזן הטוב ביותר היא זו שתעפיל לליגה הגבוהה יותר. כך יצא, שמכבי שעב זכתה בכרטיס העלייה הנכסף. כרמיאל בחנה את ההחלטה באמצעים משפטיים ואף ערערה על הפסיקה, אך זו נדחתה על ידי ההתאחדות לכדורגל. בהמשך, הודיעה מכבי נח'ף על הפסקת פעילות, כך שהתפנה מקום לקבוצה נוספת בליגה ב'. תחילה, הוחלט על קיום משחק עלייה מכריע בין הפועל עירוני כרמיאל להפועל סמיע, שגם לה היה מספר נקודות זהה לכרמיאל. אלא שכעת, בעקבות פסיקה אחרת בעניין דומה, הודיעה ההתאחדות לכדורגל, כי כרמיאל היא זו שתעלה ליגה, ללא משחק מבחן.

בכרמיאל כמובן שקיבלו את הבשורה בשמחה רבה וציינו: "אנחנו שמחים ונרגשים לקראת פתיחת העונה. כרמיאל תעמיד קבוצה טובה ואטרקטיבית שתייצג בכבוד את העיר ותהיה מקור לגאווה לתושביה".

היו"ר עומרי דרור: "אני שמח על ההחלטה שעושה צדק. מגיע לנו לעלות ליגה. היינו הקבוצה הכי טובה גם מבחינה ניהולית וגם מבחינה מקצועית. גם במקרה של משחק מבחן, אני מאמין שהיינו מנצחים ועולים". לשאלה, האם כעת יהיה שינוי בגובה התקציב או שינוי בסגל השחקנים ענה דרור: "יש לנו ראש עירייה משה קונינסקי, שידוע באהדתו ובתמיכתו בקבוצה, ואני כמעט בטוח שהתקציב יגדל. בנוגע לסגל השחקנים, מלכתחילה בנינו סגל שחקנים איכותי שמתאים לליגה ב'. אם יהיה חיזוק, אז זה יהיה משהו מינורי של שחקן אחד או שניים".

הקבוצה, בראשות המאמן לירון יגר, צפויה לפתוח באימוני ההכנה שלה לעונה הקרובה כבר בשבוע הבא.

 

 

הישארו מעודכנים חדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות