fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הבלם המצטיין עזב את הפועל עכו

עלי כיאל (25), ממצטייני העונה שעברה, חש שחל פיחות במעמדו אצל המאמן מסאי דגו והחליט לעזוב. בעקבות עזיבתם גם של הבלם הצעיר אביחי אלפסי ושל הקשר האחורי אליאב בן עמי, נמצאת כעת הפועל עכו במרוץ אחר מציאת שחקן הגנה איכותי
תפנית מפתיעה. עלי כיאל | צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו (לאומית)

רגע לפני פתיחת הליגה, הבלם עלי כיאל (25), הודיע שהוא נפרד מהקבוצה. מדובר בהפתעה גדולה שכן מדובר בשחקן שהגיע להפועל עכו בקיץ שעבר, השתלב בצורה מהירה מקצועית וחברתית, ולא רק שתפס מקום של קבע בהרכב, אלא היה אחד השחקנים המשמעותיים ביותר במערך ההגנתי של הקבוצה.

בקבוצה מספרים, כי כיאל חש לאחרונה שחל פיחות במעמדו המקצועי ולכן החליט לעזוב.

עוד גילו, כי כיאל התקשה להתרגל לכך שהוא אינו שחקן הרכב בטוח והתקשה להשלים עם העובדה שעליו להתמודד על מקומו.

"הפסקנו להילחם על שחקנים שאינם מוכנים להילחם על מקומם", אמר גורם בקבוצה, "בהפועל עכו ישחקו רק שחקנים שרוצים להיות בקבוצה".

מדובר במכה לקבוצה שקודם לכן ויתרה על שני שחקני בית נוספים: הבלם הצעיר אביחי אלפסי, שחתם במכבי טמרה מליגה א', ובקשר האחורי אליאב בן עמי, שעבר למכבי צור שלום.

בקבוצה טוענים, כי למרות שהשניים היו במחנה האימונים של הקבוצה בחו"ל ואף היו מתוכננים להשתלב בסגל, ההחלטה לשחררם הייתה על רקע מקצועי בלבד. "מדובר בשני שחקנים טובים, שגדלו במועדון, ואנו בהחלט רואים אותם משתלבים בעתיד בקבוצה. כרגע, העדפנו שהם ישחקו יותר, יצברו ניסיון ויחזרו בשלים יותר".

כעת, מחפשים בקבוצה אחר בלם שיחזק את ההגנה.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות