fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: האם הפועל עירוני כרמיאל תשחק בעונה הקרובה בליגה ב'?

ההתאחדות לכדורגל החליטה שהפועל עירוני כרמיאל והפועל סמיע יתמודדו ביניהן על כרטיס העלייה הנוסף לליגה ב'. אלא שהסגר שנכפה בעקבות התפשטות נגיף הקורונה, מונע קביעת מועד למשחק המכריע כשהעונה אוטוטו בפתח
האם החגיגות יימשכו? שחקני כרמיאל בשלהי העונה שחלפה צילום: אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ג')

הפועל עירוני כרמיאל, שלא העפילה אוטומטית לליגה ב' למרות שדורגה בראש הטבלה ערב הפסקת העונה בגלל התפרצות נגיף הקורונה, עשויה בכל זאת למצוא את עצמה בעונה הקרובה בליגה ב'. הסיבה: קבוצת צעירי נח'ף, הודיעה על הפסקת פעילות כך שנותר מקום פנוי בליגה ב'. בהתאחדות לכדורגל החליטו, כי יערך מפגש אחד, קובע, בין כרמיאל להפועל סמיע, שדורגה במקום השני בטבלה עם מספר נקודות זהה לכרמיאל. אולם, עקב הסגר הצפוי, טרם הוחלט על מועד קיום המשחק.

בכרמיאל הביעו תסכול מההחלטה וטוענים כי מגיע להם לעלות גם ללא משחק מבחן.

"במציאות שנוצרה, לא נוכל להתכונן כראוי למשחק", הסבירו, "רק לפני שבועיים התחלנו להתאמן וכעת אנחנו יוצאים לסגר שיימשך לפחות שלושה שבועות. לא פשוט להביא שחקן שלא יתאמן כמעט חודש ולדרוש ממנו להיות בכושר אופטימלי. גם אם כל שחקן יתאמן באופן עצמאי, זה עדיין לא כמו שהוא מתאמן בקבוצה ותחת מתווה מקצועי של מאמן".

מי שדווקא שומר על אופטימיות הוא המנהל המקצועי ושוער הקבוצה אושרי לוי: "בכל אימון יש מעל ל-20 שחקנים שמתאמנים באופן רציני, מקצועי ובמוטיבציית שיא. שחקנים פה באו עם רעב גדול למשחק וכבר מחכים בקוצר רוח לפתיחת העונה. עכשיו, כל הסגר קוטע את השגרה. לדעתי, טוב יעשו בהתאחדות לכדורגל אם יוותרו על משחק מבחן על העלייה ויודיעו ששתי הקבוצות עולות לליגה ב'. בעוד פחות מחודש הליגה אמורה להתחיל, ב-17 באוקטובר, כשהסגר צפוי להסתיים רק כמה ימים לפני. מתי יהיה לנו זמן להתכונן?".

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

כבר הורדתם את האפליקציה החדשה של חדשות נהריה?

לחצו על הלינק והורידו אותה עכשיו בחינם:🥳

לינק הורדה למערכת אנדרואיד – לחצו כאן!

לינק הורדה מחנות אפל – לחצו כאן!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות