fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, דור העתיד: מכבי חיפה תפרוס חסות על מחלקת הנוער של נהריה

עידן חדש בנהריה: מחלקת הנוער של מכבי חיפה, אחד המועדונים הטובים בישראל, תפרוס חסות על מחלקת הנוער של עירוני נהריה ותעניק לה ליווי מקצועי ותקדם שיתופי פעולה. מנהל מחלקת הנוער בנהריה, מיכה שושן: "גאים להיות שותפים למועדון הכדורגל מספר אחת בישראל"
המטרה, לקדם את הכדורגל בנהריה. שושן, עובדיה, רביב ומשען צילום: באדיבות עירוני נהריה

מחלקות הנוער של מועדוני הכדורגל של מכבי חיפה ועירוני נהריה, בישרו כי הגיעו להסכם שיתוף פעולה מקצועי. הפעילות המשותפת תכלול את כל הקבוצות הצעירות של שני המועדונים, החל מבית הספר לכדורגל ועד קבוצות הנוער.

על פי ההסכם, מועדון הכדורגל של מכבי חיפה יפרוס חסות על המועדון הנהרייני ויסייע בקידום צוות המאמנים והשחקנים.

איציק עובדיה, מנהל המקצועי של האקדמיה לכדורגל במכבי חיפה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה ומוצאים את נהריה כרשות שמקדמת את הספורט בעיר ורואה בו כלי חינוכי לקידום תרבות ומצוינות בספורט. התרשמנו מאוד מהרצינות והמוטיבציה לקדם את ענף הכדורגל בנהריה ואנו בטוחים כי שיתוף הפעולה בין שני המועדונים יצעיד את הכדורגל בנהריה קדימה".

מנכ"ל עמותת הספורט בנהריה רביב משה: "מדובר בבשורה חשובה למועדון הכדורגל עירוני נהריה. אני שמח על ההסכם ובטוח ששיתוף הפעולה יקדם את המאמנים ואת השחקנים הצעירים שלנו".

מיכה שושן, המנהל המקצועי של מחלקת הנוער בנהריה: "אנחנו שמחים שמועדון הכדורגל מספר אחת בארץ, בחר דווקא בנו והביע רצון לסייע לנו לקדם את ענף הכדורגל בעיר. אני בטוח ששיתוף הפעולה הזה יניב תוצאות בעתיד".

שניר משען, המנהל המקצועי בבית הספר לכדורגל של נהריה: "אנחנו שמחים ונרגשים על שיתוף הפעולה עם מכבי חיפה. אנו מוכנים לדרך בכל הדרך על מנת להוביל את העיר נהריה למקום הראוי לה בכדורגל הישראלי ולהעניק לילדים את המעטפת הטובה ביותר מבחינה מקצועית וחינוכית".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות