fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: בגלל זריקת מטבע של 10 אגורות, הקבוצה נקנסה ב-5,000 שקלים

הפועל עכו הועמדה לוועדת משמעת, בגין זריקת בקבוק מים למגרש ומטבע של 10 אגורות על צוות השיפוט בסיום משחק הבית נגד ריינה, וספגה קנס כבד
הקבוצה שילמה ביוקר. אוהדי הפועל עכו ביציעים (למצולמים אין קשר לנכתב בכתבה) צילום: מאיר אוחיון

הפועל עכו בכדורגל נקנסה בסכום של 5,000 שקלים, לאחר שהורשעה על ידי בית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל בגין התפרעות אוהדים ופגיעה על ידי אוהדים.

מדובר על דוח שנרשם על ידי השופט אביב אמדורסקי, שניהל את המפגש הביתי של הפועל עכו בליגה נגד מכבי בני ריינה (1:1).

לפי דוח צוות השיפוט, עמוק בתוספת הזמן נזרק מיציע אוהדי הפועל עכו בקבוק מים לעבר ספסלה של הקבוצה האורחת ונחת בסמוך למאמנה.

בסיום המשחק נזרק לעבר צוות השיפוט מטבע של 10 אגורות, שפגע בכתפו של השופט.

בעקבות הרשעתה של הקבוצה בשני סעיפים, הטיל הדיין צחי נמירובסקי, קנס בגובה של חמשת אלפים שקלים.

זו הפעם הראשונה העונה שהפועל עכו עומדת לדין משמעתי.

מחזיקת זכויות הניהול בהפועל עכו קרן בן נשר: "ראשית, אני מתנצלת בפני צוות השופטים על המקרה המצער, אני פשוט לא מבינה את התנהגות האוהדים. אם הקבוצה חשובה לכם כל כך, תתרכזו בעידוד ובתמיכה בשחקנים ולא בשיפוט. מה שיצא זה שאותם אוהדים פגעו בקבוצה וגרמו לה נזק לא רק כלכלי, אלא גם תדמיתי. בשנים שאני במועדון, הקפדתי להתרכז אך ורק בצד המקצועי של הקבוצה שלי. גם לי לפעמים יש השגות על החלטות שיפוט אבל תמיד השתדלתי לשמור על איפוק וככה אני גם דורשת מכל אנשי המועדון. אני מאוד מקווה שזו הפעם הראשונה והאחרונה שלנו העונה בוועדת המשמעת".

 

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאןלדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות