fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: קבוצת הנוער של הישגי כרמיאל הוכתרה לסגנית אלופת המדינה

הקבוצה הצעירה עם השחקנים נתן סגל, מארק פולובץ ובן בכר ובהדרכת המאמנים יעקב כצמן וחמי גרינברג, הפסידה רק פעם אחת בבית הגמר, לאלופה הפועל חיפה
כבוד. שחקני קבוצת הנוער של הישגי כרמיאל עם המאמן | צילום: באדיבות איריס שטיין

נוער

קבוצת הנוער של הישגי כרמיאל, הוכתרה לסגנית אלופת המדינה, אחרי שסיימה במקום השני בבית הגמר.

הקבוצה, עם השחקנים: נתן סגל, מארק פולובץ ובן בכר, העפילה לבית הגמר, שם התמודדה על אליפות המדינה יחד עם הפועל חיפה, כרמל חיפה, הפועל קריית אונו, הפועל ירושלים ובית"ר ראשון לציון.

הישגי כרמיאל דווקא פתחה מצוין את משחקי בית הגמר וניצחה בשלושת המשחקים הראשונים: 0:4 על הפועל קריית אונו, 1:3 על כרמל חיפה, ו-1:3 על בית"ר ראשון לציון. במסגרת המחזור הרביעי היא פגשה את הבלתי מנוצחת השנייה, הפועל חיפה, ונכנעה לה, 3:0.

במחזור האחרון גברה הישגי כרמיאל על הפועל ירושלים, 2:3, והבטיחה לעצמה את המקום השני בבית הגמר, שהעניק לה כאמור את תואר סגנית האלופה לעונת 2020/21.

מנכ"ל הישגי כרמיאל איתן וידר, בירך את הצוות המקצועי של הקבוצה הכולל את המאמנים יעקב כצמן וחמי גרינברג, ואת השחקנים על הישגם המכובד וציין כי הוא גאה בהם ובפעילות הענפה של האגודה בכלל.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות