fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הפלייאוף התחיל, עבור הגברים הוא כבר נגמר

קבוצת הגברים של הישגי כרמיאל הפסידה בשלב רבע גמר אליפות המדינה והודחה. קבוצת הנשים הישגי כרמיאל 1 פתחה ביד ימין את משחקי הפלייאוף העליון. הנציגה השנייה, הישגי כרמיאל 2, נאבקת על הישרדותה בליגת העל
אלה שביט, ליאל שוט ורומי טילקין | צילום: באדיבות הישגי כרמיאל

גברים

הישגי כרמיאל סיימה את דרכה בעונה המקוצרת, אחרי שהפסידה בשלב רבע הגמר של הפלייאוף העליון לעירוני גבעתיים, 4:1. גל פרפל, יובל נוטנקו ונתן סגל, הפסידו בכל ארבעת מפגשיהם מול יריביהם, וזכו בניצחון טכני אחד.

נשים

פלייאוף עליון: הישגי כרמיאל 1, שסיימה את הליגה הסדירה במקום השני, פתחה את משחקי שלב רבע הגמר בפלייאוף העליון, בניצחון חוץ על מכבי רחובות, 2:3. ניקול רפין הפסידה במפגש הראשון, 3:1, אבל שלי גלמן, איזנה אחרי שניצחה במפגש השני 0:3. גלמן ורפין ניצחו בקרב הזוגות, 1:3. גלמן הוסיפה ניצחון נוסף, 2:3 והשלימה את המהפך.

מפגש הגומלין יתקיים ביום שישי הקרוב (26 במרץ) בכרמיאל. המשחק יחל בשעה 15:00 באולם הספורט של בית הספר האיריסים.

פלייאוף תחתון: הישגי כרמיאל 2, הפסידה במשחק הראשון של הפלייאוף התחתון בחוץ למכבי דימונה, 3:2, ותמשיך את מסעה ההישרדות שלה. ליאל שוט פתחה את המפגש בהפסד, 3:1, אך רומי טילקין ניצחה, 2:3 ואיזנה ל-1:1. אלה שביט וטילקין הפסידו במפגש הזוגות, 3:0, ובהמשך טילקין רשמה הפסד נוסף, 3:1. ליאל שוט, שניצחה במפגש האחרון, 2:3, הצליחה רק לצמק את התוצאה הסופית ל-3:2. בעקבות ההפסד תתמודד הישגי כרמיאל 2 בבית ההישרדות, יחד עם הפועל לוד ומכבי שהם. במשחק הראשון, שיתקיים ביום שישי (26 במרץ), תארח כרמיאל את הפועל לוד.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות