fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הישגי כרמיאל מסכמת עוד עונה מוצלחת

באגודת הטניס שולחן הישגי כרמיאל, סיכמו את העונה האחרונה בסיפוק ובגאווה, בעיקר לאור העובדה שאת כל הקבוצות מאיישים שחקני בית. נתראה בעונה הבאה
הצלחה גדולה. קבוצת הנשים של הישגי כרמיאל עם המאמנת איריס שטיין והמנכ"ל איתן וידר | צילום: הישגי כרמיאל

גברים (ליגת על)

הקבוצה, עם השחקנים: גל פרפל, יובל נוטנקו, נתן סגל וטל טילקין, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום השני בבית מספר אחת והעפילה לפלייאוף העליון. שם פגשה את אלות המדינה, עירוני גבעתיים. כרמיאל נוצחה, 4:1 והודחה.

גברים (לאומית)

הנציגה מליגת המשנה, עם השחקנים אביב הלפרן, מארק פולובץ, ליאור שפיגלמן, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא במקום הרביעי בטבלה ולא הצליחה להעפיל למשחקי העלייה. מצד שני, היא גם לא נזקקה למשחקי הישרדות והבטיחה את מקומה בליגה השנייה גם בעונה הבאה.

נשים (ליגת על)

הישגי כרמיאל 1, עם השחקניות: שלי גלמן, ניקול רפין וספיר ברקוביץ', סיימה את הליגה הסדירה כשהיא מדורגת במקום השני בטבלת מחוז צפון והעפילה למשחקי הפלייאוף העליון.

בשלב רבע הגמר, רשמה הישגי כרמיאל 1 ניצחון כפול על מכבי רחובות, ועלתה לבית הגמר. כרמיאל הפסידה לאלופת המדינה בני הרצליה ולהפועל ירושלים והתנחמה במקום השלישי בארץ.

הישגי כרמיאל 2, עם השחקניות: אלה שביט' רומי טילקין וליאל שוט, סיימה את הליגה הרגילה כשהיא במקום הרביעי והאחרון בטבלת מחוז צפון, והתמודדה בפלייאוף התחתון. במפגש הראשון הפסידה כרמיאל למכבי דימונה ונשלחה לבית ההישרדות. כרמיאל רשמה ניצחונות על הפועל לוד ומכבי שהם, והבטיחה את הישארותה בליגה הבכירה.

אלה שביט, רומי טילקין וליאל שוט | צילום: הישגי כרמיאל

נשים (לאומית)

קבוצת הישגי כרמיאל 3 עם השחקניות מישל צ'שקין ונויה אלטמן, סיימה את הליגה הסדירה במקום השלישי במחוז צפון.

קבוצת הישגי כרמיאל 4 עם השחקניות יוליה אהרפי ואירנה נורדקין, סיימה את הליגה הרגילה במקום הרביעי.

נוער (ליגת על)

הישגי כרמיאל 1 עם השחקנים נתן סגל ובן בכר, סיימה את הליגה הסדירה כשהיא בראש טבלת בית מספר 3 ועלתה לבית העליון.

הקבוצה רשמה 4 ניצחונות מול הפסד אחד בלבד וסיימה במקום השני ובתואר סגנית אלופת המדינה לעונת 20/21.

הישגי כרמיאל 2 עם השחקנים ליאור שפיגלמן וניקול רפין, סיימה את הליגה כשהיא במקום החמישי בטבלה בבית מספר 2, והתמודדה בבית התחתון על הישארותה בליגה.

הקבוצה השיגה 4 ניצחונות לעומת הפסד אחד, והבטיחה את הישארותה בליגה הראשונה.

גביע המדינה

קבוצת הגברים נעצרה ברבע הגמר, שם נכנעה לכרמל חיפה.

קבוצת הנשים העפילה עד לגמר, שם הפסידה לדאבליסטית, בני הרצליה.

קבוצת הנוער הישגי כרמיאל 1, סיימה במקום הראשון בבית מספר 3, עלתה לגמר, אך הפסידה.

קבוצת הנוער הישגי כרמיאל 2 סיימה במקום השני בבית מספר אחת.

המנהלת המקצועית איריס שטיין, סיכמה: "עמדנו בכל היעדים שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה. קבוצת הגברים עלתה לפלייאוף העליון, הקבוצה מהליגה הלאומית שרדה עונה נוספת, קבוצת הנשים עם השחקניות הצעירות שלנו הפתיעה בגדול במסגרת גביע המדינה כשסיימה במקום השני, קבוצת הנוער הראשונה הגיעה למקום השני גם במסגרת המאבק על האליפות וגם בגביע המדינה, וקבוצת הנוער השנייה, הבטיחה את מקומה בליגה הבכירה גם בעונה הבאה. ואת כל זה עשינו עם שחקני בית בלבד, ילדים גדלו, צמחו והתפתחו אצלנו באגודה, ועל כך עיקר גאוותנו".

בן בכר, מארק פולובץ ונתן סגל עם המאמנים יעקב כצמן וחמי גרינברג | צילום: הישגי כרמיאל

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות