fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: הדאבל ההיסטורי של עצמה מעלות

עצמה מעלות, שהוקמה רק בתחילת השנה ושיחקה בליגה א', הספיקה לרשום הישג חסר תקדים עם זכייה היסטורית בגביע האיגוד והעפלה לליגה הארצית. מאזנה המדהים של הקבוצה: עונה שלמה של ניצחונות וללא אף הפסד
דאבל היסטורי. קבוצת עצמה מעלות צילום: באדיבות עידן כפיר

הישג ענק לקבוצת עצמה מעלות בטניס שולחן. הקבוצה, שהוקמה בתחילת העונה הנוכחית ושיחקה בליגה א', רשמה העפלה היסטורית לליגה הארצית, כשהיא מסיימת את העונה עם מאזן מדהים ומושלם של ניצחונות וללא אף הפסד!

נזכיר רק, שבמהלך העונה זכתה הקבוצה גם בגביע האיגוד לעונת 2021/22, ובכך למעשה רשמה דאבל אדיר.

סגל הקבוצה כולל את המאמן-שחקן דימטרי אברמנקו, יורי דימנט, אנדרי אמצ'סלבסקי, לאוניד פרנצ'ר, ולרי ריאבצב ובאסם דקואר.

עצמה מעלות שיחקה העונה בבית 1 יחד עם 6 קבוצות נוספות. את הליגה הסדירה היא סיימה עם 24 נקודות ומאזן מושלם של 12 ניצחונות מ-12 משחקים.

במשחק הראשון במסגרת פלייאוף העלייה היא הביסה את קריית מוצקין בתוצאה, 0:5, בזכות ניצחונות של ולרי ריאבצב (1:3 ו-0:3), יורי דימנט (0:3 ו-0:3), ודימטרי אברמנקו (0:3). בשלב המכריע היא גברה על הפועל ירושלים בתוצאה, 2:5. ריאבצב אומנם הפסיד במפגש הפתיחה, אבל ניצחון כפול של דימנט על שני יריביו (0:3 ו-2:3) וניצחון נוסף של אברמנקו (0:3) הפכו את התוצאה והעלו את מעלות ליתרון, 1:3. ריאבצב הפסיד במפגש החמישי, אבל ניצחונות נוספים של אברמנקו (0:3) ודימנט (1:3) הכריעו את המשחק בדרך לזכייה בכרטיס העלייה הנכסף.

מנהל העמותה העירונית לספורט הישגי במעלות עידן כפיר, בירך את הצוות המקצועי ואת השחקנים על ההישג חסר התקדים וציין כי העמותה תמשיך לתמוך בקבוצה גם בליגה הבכירה יותר.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות