fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הפועל עכו פתחה את חידוש הליגה בהפסד ביתי

רגע לפני שהליגה הסדירה מסתיימת, ספגה הפועל עכו הפסד בית להפועל קטמון ירושלים, 1:0, ותשחק בפלייאוף התחתון
ירין שרעבי מהפועל עכו נחסם על ידי שחקן ירושלים צילום: אדריאן הרבשטיין
ירין שרעבי מהפועל עכו נחסם על ידי שחקן ירושלים צילום: אדריאן הרבשטיין צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

אחרי שלושה חודשים ללא כדורגל, היה מרגש להגיע שוב לאצטדיון העירוני בעכו ולחוש שוב את האווירה. טוב, לא בדיוק אווירת כדורגל טיפוסית, שכן על רקע המגבלות שהוטלו עקב משבר נגיף הקורונה, המשחקים מתקיימים כרגע ללא קהל, עם שמירת מרחק, שמירת נגיעה, עם מסיכה מעיקה על הפנים ועם חשש ודאגה מכל מי שנמצא בקרבתך. 4 אוהדים בלבד (ספרנו) עם דגל וזיקוקי די נור, עודדו את הקבוצה כשנעמדו על גשר הכניסה לעיר שמחוץ לאצטדיון.

משחקי הליגה הלאומית אומנם התחדשו, אבל כמה חבל לגלות שבהפועל עכו שום דבר כמעט לא השתנה. אותה קבוצה אנמית, חסרת יצירתיות, לא יציבה, לא מלהיבה ובעיקר חסרת מחץ.

במפגש הפתיחה המחודש של הליגה אירחה הפועל עכו את הפועל קטמן ירושלים מהצמרת הגבוהה, בתקווה להגדיל את הפער מהקו האדום, רגע לפני תחילת משחקי הפלייאוף התחתון.

הפועל עכו פתחה טוב יותר את המשחק. היא הניעה כדור, יזמה, תקפה ואפילו הגיעה לשני מצבי הבקעה של הקשר היפני טקויה מוריאמה. בפעם הראשונה טקויה סבסב את הגנת קטמון, אבל מקצה תיבת החמש בעט כדור שאפילו לא הלך למסגרת השער. בפעם השנייה, הוא סיים דאבל פס ברחבת האורחים בבעיטה שנהדפה לקרן. בדקה ה-41, איבד השוער אופק אנטמן ריכוז כשפספס כדור שנמסר אליו והלך לקרן. במהלך הגבהת כדור הקרן ביצע גל קולני עבירה ברחבה על שחקן אורח ועכו נענשה בפנדל, אותו ניצלה קטמון כדי להבקיע וגם להכריע, 1:0. במחצית השנייה עכו נחלשה וכמעט שלא סיכנה את שער הקבוצה היריבה. גם חמישה חילופים שערך המאמן אלי כהן, לא שינו את המצב.

המאמן אלי כהן, סיכם בסיום: "מה שחשוב לנו זה להתרחק כמה שיותר מהתחתית. הליגה מאוד צפופה ולא צפויה וכל נקודה חשובה. במחצית הראשונה שיחקנו ממש טוב והגענו למצבים. במחצית השנייה נחלשנו. שיחקנו בצורה לא חכמה ולא הצלחנו לפרוץ את ההגנה של קטמון. התוצאה בהחלט מאכזבת, אבל אני מעודד מהמחויבות ומהרצון שהשחקנים הפגינו. אין ספק שהפגרה הארוכה השפיעה. הגענו חלודים ועדיין לא מוכנים מבחינת כושר משחק. אין לנו הרבה זמן להתאבל על ההפסד, ואנחנו מתסכלים קדימה למשחקים הבאים".

למרות ההפסד, נשאר הפער בין הפועל עכו שבמקום ה-11, לבין הפועל בני לוד שבמקום ה-14, על 9 נקודות. ביום חמישי האחרון (אחרי סגירת הגיליון) נערך המשחק האחרון של הליגה הסדירה כשעכו התארחה אצל מוליכת הטבלה, מכבי פ"ת.

ביום חמישי הבא (11 ביוני), ייפתחו משחקי הפלייאוף התחתון.

אם לאוהדי הפועל עכו הייתה תקווה כלשהיא לחזור ליציעים עוד העונה, הרי שהאופציה הזאת ירדה כרגע מהפרק. לדברי פרופ' איתמר גרוטו, המשנה למנכ"ל משרד הבריאות, לא ניתן יהיה ליישם את ההנחיה על שמירת מרחק בין האוהדים ואת ההתגודדות בשערי הכניסה לאצטדיון.

 

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו

והישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות