fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור העתיד: סיכום משחקי הקבוצות הצעירות

נוער: אחרי שפתחה את הליגה עם שני הפסדים, רשמה הפועל עכו ניצחון ליגה ראשון. נערים א': מכבי נהריה ממשיכה להוביל בפסגה. נערים ב': סקציה מעלות הרשיתה שביעייה. נערים ג': הפסד ראשון להפועל עכו
הפועל עירוני כרמיאל חוגגים את ניצחונם על מטה אשר | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

דור העתיד

נוער, ליגה לאומית: הפועל עכו רשמה במחזור האחרון ניצחון בכורה בליגה כשגברה בביתה על הפועל עפולה, 1:3. איליה דצון העלה את עכו ליתרון, 0:1 בדקה ה-21. בדקה ה-57 היה זה אינן גונזלס שהכפיל ל-0:2. בדקה ה-70 הצטמקה התוצאה, 2:1. בדקה ה-82 נקבעה תוצאת המשחק כשאחמד אבו דבוס, הבקיע לעכו את השער השלישי.

היה זה ניצחון ראשון שחגגו חניכיו של המאמן מיכה דיין, אחרי שבשני מחזורי הפתיחה הפסידו פעמיים.

ליגה ארצית: הפועל עירוני כרמיאל, שפתחה את העונה עם שני הפסדים, חגגה ניצחון בכורה כשגברה בביתה על הפועל נח'ף, 1:3. חניכיו של המאמן דניאל שמשץ, עלו ליתרון ראשון כבר בדקה השמינית, משער שכבש אמיר סלים. בדקה ה-60 השוו האורחים ל-1:1. בדקה ה-73 החזיר נתנאל מלכה את היתרון לכרמיאל, 1:2, וורד מוהרא קבע את תוצאת המשחק בשער בדקה התשעים.

אחרי שפתחה את העונה עם שתי תוצאות תיקו, ספגה הפועל מטה אשר הפסד ראשון אחרי שנכנעה במשחק חוץ להפועל מגדל העמק, 3:0. עידו זינגר הורחק בדקה ה-24 בכרטיס אדום.

ליגה מחוזית: מכבי סקציה מעלות עם המאמן עמוס דיין, שמרה על מקומה בפסגה אחרי ניצחון בית על מ. ס. בית ג'אן, 1:2. עידו כהן (דקה 3) ויהונתן שטרית (דקה 12), העלו את מעלות ליתרון מהיר. במחצית השנייה ספגה מעלות שער מצמק, אך השכילה לשמור על יתרונה עד לסיום.

מכבי נהריה הפסידה בחוץ למכבי כפר מנדא, 2:0.

נערים א', ארצית: הפועל עכו הפסידה בחוץ להפועל כפר סבא, 2:0.

הפסד בתוצאה זהה היה גם לחוסן, במפגש החוץ שלה נגד נווה יוסף חיפה.

הפועל עירוני כרמיאל הובסה בחוץ על ידי מוליכת הטבלה, מכבי עירוני קריית אתא, 7:0.

מחוזית: מכבי נהריה ממשיכה להוביל בראש הטבלה אחרי ניצחון ליגה שלישי ברציפות מפתיחת העונה. הפעם זה היה במשחק חוץ נגד הפועל נח'ף, 0:3. מחמוד עכר כבש צמד שערים, שון טויטו, בשער נוסף, השלים את הניצחון.

נערים ב', מחוזית: מכבי סקציה מעלות עם המאמן ניסים אסולין, השיגה ניצחון שני רצוף כשהביסה בחוץ את הפועל דבוריה, 2:7. סיף מועדא כיכב במחצית הראשונה עם ארבעה שערים. במחצית השנייה הוסיף ויסאם פארס שני שערים ודניאל עאמר שער אחד נוסף.

נערים ג': הפועל עכו הפסידה, לראשונה העונה, כשנכנעה בביתה להפועל נוף הגליל, 5:3. לעכו הבקיעו: עידו כהן, לירוי בן דוד ורותם אונא.

הפועל עירוני כרמיאל ניצחה בחוץ את הפועל מטה אשר, 2:3. לכרמיאל כבשו: גל שאף – 2 שערים, ליעד פרץ – שער אחד. למטה אשר: עידו מועלם ואביב אורן. המפגש החם גם נגמר עם שלושה מורחקים. שניים ממטה אשר: יהונתן אטיאס ונועם אבו ואחד מכרמיאל: מוחמד סואעד.

חוסן זכתה בנקודת ליגה ראשונה אחרי שסיימה את מפגשה הביתי נגד מכבי צור שלום/קריית ביאליק בתיקו, 1:1. האורחים הובילו, 0:1, אך שער של אילי ביטון בדקה ה-70, קבע חלוקת נקודה לכל קבוצה.

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות