fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

דור העתיד בכדורגל: אליפות היסטורית למושב חוסן

קבוצת נערים א' של חוסן זכתה באליפות ראשונה בתולדות המועדון והעפילה לליגה הארצית. המאמן עמוס דיין: "עשינו קפיצת מדרגה מקצועית אדירה"
שחקני קבוצת נערים א' של חוסן חוגגים אליפות היסטורית | צילום: באדיבות עמוס דיין
שחקני קבוצת נערים א' של חוסן חוגגים אליפות היסטורית | צילום: באדיבות עמוס דיין

קבוצת נערים א' של חוסן ע"ש יהודה אדרי, בהדרכת המאמן עמוס דיין, רשמה הישג היסטורי כשהעפילה לראשונה בתולדותיה לליגה הבכירה

עם החלטת ההתאחדות לכדורגל על סיום העונה עקב משבר מגפת הקורונה, דורגה חוסן במקום הראשון בטבלת מחוז צפון.

הקבוצה, שהספיקה לקיים 14 משחקים, הייתה עם 34 נקודות, מאזן של 12 ניצחונות, תיקו אחד ושני הפסדים ויחס שערים של, 15:42.

סגל הקבוצה כלל את השחקנים הבאים: השוער אורי אבוטבול, אלמוג בן אדיבה, אילן גורביץ', עידו ויצמן, אוגוסטין חלאק, רני ירדן, משה כהן, עידו כהן, נועם מאמה, דביר סעד, יגאל פלאח, יפתח אבוטבול, ליאל ביבס, עומרי חמדאן, יוגב זוהר, סברי סרחאן, אורי חורי, עידו בן חמו, בן צוק, גיא קדם ויהונתן שטרית.

המאמן עמוס דיין: "קצת מוזר לסכם עונה מוזרה שכזאת, אבל זאת המציאות שנכפתה עלינו. הקבוצה עשתה השנה קפיצת מדרגה מקצועית מדהימה והשחקנים התקדמו בצורה דרמטית. לקח לנו קצת זמן להתגבש, אבל ברגע שהתחברנו, הצגנו כדורגל איכותי והיינו דומיננטיים ברוב מכריע של המשחקים.

אני גאה על העלייה היסטורית שלנו לליגה הגבוהה בגילאי נערים א', ויחסית למועדון צעיר כמו שלנו, זהו הישג אדיר. כמי שמקדיש את כל זמנו באימון שחקנים צעירים, ההישג הזה הוא רגע מאוד מרגש ומאוד משמח עבורי. שאפו גדול לכל השחקנים שכל אחד מהם תרם את חלקו בהישג המצוין.

בשנים האחרונות הוצאנו לא מעט כישרונות צעירים למועדונים גדולים ואנחנו שמחים בהשתלבותם ובהצלחתם. אני מודה לבעלי המועדון חיים אדרי, שמעניק לנו המאמנים את התמיכה והשקט לעבוד בצורה מקצועית טובה ויעילה ולא מחסיר מאתנו דבר. נמשיך להשקיע בטיפוח ובקידום שחקנים צעירים ומייחלים להמשכיות".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי! 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות