fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ביתה הוא מבצרה: עוד ניצחון גדול של מכבי עירוני כרמיאל על קבוצת צמרת

מכבי עירוני כרמיאל ממשיכה לקטול את קבוצות הצמרת. הפעם, היא גברה על אליצור השומרון שמתמודדת על העלייה, 88:92. יו"ר כרמיאל שרון זריהן: "קבוצות צריכות לדעת שביתנו הוא מבצרנו". הפועל מעלות ממשיכה בצניחה לליגה א' אחרי הפסד מספר 18 העונה
גיבור הניצחון. אלכס דוברואו ממכבי עירוני כרמיאל | צילום: גיל דרור

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, התאוששה מהר מאוד מההפסד במחזור שעבר להפועל כפר קאסם, ושבה למסלול הניצחונות אחרי שגברה בביתה על אליצור השומרון מהצמרת הגבוהה, 88:92. האורחים מהשומרון, שמתמודדים על העלייה לליגה הלאומית, פתחו טוב את המשחק והובילו בסיום המחצית הראשונה, 35:44.

את המחצית השנייה כרמיאל פתחה בסערה והצליחה לחולל מהפך בתוצאה, 62:63 (דקה 27). כרמיאל אף הגדילה את יתרונה, 72:80 (דקה 34), אבל אז אחד משחקניה המצטיינים, גרנט גרינברג, נפצע בראשו ונאלץ לנטוש את המשחק. אליצור שומרון ניצלה את ההלם בשורות כרמיאל ובדקה ה-38 כפתה שוויון, 88:88.

פה התחילה הדרמה האמיתית. כרמיאל לא הצליחה להחזיר לעצמה את היתרון, בעוד שומרון יצאה להתקפה ונבלמה בעבירה. למזלה של כרמיאל, השחקן האורח החטיא את שתי הזריקות וכרמיאל השתלטה על הכדור החוזר.

אלכס דוברואו, צלף מחוץ לקשת והעלה את כרמיאל ליתרון, 88:91. שומרון יצאה להתקפה ושוב נחסמה בעבירה ושוב הלכה לקו העונשין. גם הפעם, האורחים לא עמדו בלחץ והחטיאו את שתי הזריקות. וגם הפעם, כרמיאל קטפה את הריבאונד ויצאה למתקפת נגד אבל נעצרה בעבירה.

כרמיאל דייקה בזריקה אחת מתוך שתי זריקות והגדילה את יתרונה ל-88:92. שומרון יצאה להתקפה אחרונה בהחלט ושוב ההגנה של כרמיאל בלמה את שחקניה בעבירה. שחקן אורח שוב נשלח לקו העונשין ושוב החטיא פעמיים. כרמיאל החזיקה מעמד בשניות שנותרו וחגגה עוד ניצחון יוקרתי על קבוצת צמרת.

לכרמיאל קלעו: אלכס דברואו – 29 נק', אלון שושני – 15 נק', גרנט גרינברג – 14 נק', עמית קמרי ודניאל ארד – 8 נק' כ"א, יבגני ליוטרין – 6 נק', שחר הלל וירין תורג'מן – 5 נק' כ"א, אדם חשאן – 2 נק'.

למרות הניצחון נותרו חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' במקום השמיני בטבלה עם מאזן של 9 ניצחונות, 9 הפסדים ו-27 נקודות.

היו"ר שרון זריהן: "היה משחק עם המון אמוציות. הוכחנו שוב פעם אופי כשידענו לחזור מפיגור ליתרון ובזכות משחק הגנה גדול ובלתי מתפשר גם שמרנו על היתרון עד לסיום. קבוצות שבאות אלינו צריכות לדעת שביתנו הוא מבצרנו ואנחנו עם הפנים קדימה, למשחק הבא".

הפועל מעלות, הפסידה בביתה למכבי קריית ביאליק, 75:63, והשלימה משחק 18 ברציפות ללא ניצחון, מה שמצעיד אותה לעבר נשירה ודאית בסיום העונה לליגה א'. מעלות נתנה פייט ליריבתה מהתחתית ועד לדקה ה-36 עוד התנהל משחק שקול ומאוזן. בשתי הדקות האחרונות הצליחו האורחים לפתוח פער ולהשיג הכרעה.

למעלות קלעו: רועי בר חן – 15 נק', עמית שטרית – 11 נק', מאיר כהן – 9 נק', יאיר קצוטי ובן מסעודה – 8 נק' כ"א, אלדר יעקב – 6 נק', יובל מדם – 4 נק', דור רייפר – 2 נק'.

במחזור הבא (יום ראשון, 2 במאי, שעה 20:00), תצא מכבי עירוני כרמיאל למפגש חוץ נגד מכבי קריית ביאליק. הפועל מעלות תתארח אצל מכבי חדרה.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות