fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות ישראל בסיף: קבוצות הגברים והנשים של הפועל עכו – סגני אלופי ישראל

קבוצות הגברים והנשים של הפועל עכו סיימו במקום השני באליפות ישראל. בקטגוריה האישית: מאור חטואל הגיע למקום השלישי, דלילה חטואל העפילה לגמר, נוצחה והסתפקה בתואר סגנית אלופת ישראל
מקום שני בארץ. סייפות הפועל עכו על הפודיום צילומים: באדיבות מאור חטואל

קבוצות הגברים והנשים של הפועל עכו, סיימו במקום השני בתחרות הקבוצתית בדגם רומח, במסגרת אליפות ישראל לשנת 2022, שנערכה במרכז לידר בגני תקווה.

קבוצת הבנים, שכללה את המאמן/שחקן מאור חטואל, עזיז שאמי, מתן צוקרמן וליאם חביב, ניצחה בשלב חצי הגמר את מכבי חיפה, על חודה של נקודה, 39:40. המאבק בין האגודות היה צמוד ומותח והוכרע לבסוף בזכות ניצחון בקרב האחרון של חטואל, שהוביל את קבוצתו למעמד הגמר.

במאבק על תואר אלופת המדינה, הפסידה הפועל עכו לאלופה המכהנת הפועל כפר סבא, 45:39.

קבוצת הסייפים של הפועל עכו עם מדליית הכסף

קבוצת הנשים, שכללה את דלילה חטואל, מאי קגן, מארי דבורקין ויעל שחר, הביסה בשלב רבע הגמר את מכבי חיפה, 10:45. בשלב חצי הגמר, ניצחה הפועל עכו את הפועל מגידו, 30:45. בקרב הגמר, נוצחה הפועל עכו על ידי הפועל כפר סבא, 45:31 והתנחמה בתואר סגנית אלופת המדינה.

נבחרות הגברים והנשים של הפועל עכו לוו על ידי המאמן האולימפי חיים חטואל, והמאמנת הבכירה ד"ר לידיה חטואל צוקרמן.

והייתה גם תחרות בקטגוריה האישית. המאמן/שחקן מאור חטואל הגיע למקום השלישי באליפות. דלילה חטואל, העפילה לגמר, אך הפסידה לגילי קוריצקי מהפועל כפר סבא והסתפקה בתואר סגנית אלופת ישראל.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות