fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איחוד בין הפועל עירוני כרמיאל לעמותת פרחי כרמיאל

הרפורמה בענף הכדורגל, אותה מוביל ראש עיריית כרמיאל משה קונינסקי, התקדמה שלב נוסף עם איחוד פעילות הכדורגל של מועדון הכדורגל הפועל עירוני כרמיאל לעמותת פרחי כרמיאל
ראש העיר משה קונינסקי עם נציגי הפועל עירוני ועמותת פרחי כרמיאל | צילום: אלעד ז'אן

רפורמת הכדורגל, עליה הכריז לפני יותר משנתיים ראש העירייה משה קונינסקי, עברה השבוע שלב נוסף עם איחוד מועדון הכדורגל הפועל עירוני כרמיאל לעמותת פרחי כרמיאל.

על פי ההסכם שנחתם השבוע בין הצדדים, כל פעילות עמותת פרחי כרמיאל בענף הכדורגל, יועבר לאחריות מועדון הכדורגל הפועל עירוני כרמיאל, אשר תלווה את השחקנים הצעירים בהיבט המקצועי.

ראשי העמותה וראשי מועדון הכדורגל התחייבו לפתח ולקדם את ענף הכדורגל בעיר ולהעניק הזדמנות שווה לכל ילדי העיר לשילובם בקבוצות הייצוגיות של המועדון, וכן לטפח כישרונות צעירים ולקדמם.

מהפועל עירוני כרמיאל נמסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה ומודים לעמותת פרחי כרמיאל על האמון בנו ובדרכנו. נדאג לשמר את יסודות עמותת פרחי כרמיאל ולשלבם בתכנים ובהכוונה מקצועית".

מעמותת פרחי כרמיאל נמסר: "אנו רואים בתהליך הזה התקדמות עבור השחקנים הצעירים שלנו אשר ישולבו במועדון הכדורגל הייצוגי של העיר. נמשיך לתמוך בהם ככל שיידרש ויחד עם הפועל עירוני כרמיאל, נדאג לטיפוח כישרונותיהם ולקידומם".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות