fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אחרונים ולא חביבים: הפועל עכו עדיין ללא ניצחון בפלייאוף התחתון

הפועל עכו סיימה את מפגשה הביתי נגד הפועל אשקלון בתיקו, 0:0, והשלימה משחק שלישי רצוף ללא ניצחון על שלוש האחרונות בטבלה. הפער, אגב, ממבחנים, הצטמק ל-4 נקודות בלבד
הפועל עכו | החמיץ בלי הפסקה. ירין שרעבי | צילום: אדריאן הרבשטיין
הפועל עכו | החמיץ בלי הפסקה. ירין שרעבי | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה להסתבך בתחתית. במחזור האחרון סיימה הקבוצה את מפגשה הביתי נגד הלפני אחרונה בטבלה הפועל אשקלון בתיקו מאכזב, 0:0.

בכך, השלימה הפועל עכו שלושה משחקים במסגרת הפלייאוף התחתון ללא ניצחון ועוד נגד שלוש הקבוצות האחרונות בטבלה! יותר מכך, הפער כעת בין הפועל עכו שמדורגת במקום ה-12 לבין הפועל בני לוד שבמקום ה-14, המקום שמוביל למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה א', הצטמצם ועומד על 4 נקודות בלבד. זאת, כשלסיום העונה נותרו 4 משחקים.

הפועל עכו יכולה להיות מאוכזבת מאוד מאיבוד שתי נקודות יקרות מול אשקלון, שכן מדובר בקבוצה יריבה שהייתה חלשה מאוד, בעוד הפועל עכו הגיעה למספר מצבי הבקעה קורצים שהוחמצו בצורה שלומיאלית. במחצית הראשונה הגיע ירין שרעבי לשלוש הזדמנויות, ואת כולן הוא החמיץ. האחרונה שבהן הייתה בדקה ה-43, כששרעבי מצא את עצמו בודד ברחבה, מול השוער, אך בעט היישר לגופו של השוער האורח.

גם במחצית השנייה המשיכה עכו לגלות עדיפות קלה, אך החמיצה שוב ושוב. בדקה ה-90 היא גם כבשה אך השער נפסל בטענה מפוקפקת לנבדל. ידין לוגסי בעט מתוך הרחבה כדור שנהדף על ידי השוער. גל קעטבי המשיך את הכדור החוזר לרשת, אך הקוון פסק כי קודם לכן הכדור פגע בגופו של לוגסי ולכן הניף דגל לנבדל. ההחלטה עוררה כעס רב בקרב אנשי הפועל עכו, בעיקר של מחזיקת זכויות הניהול קרן בן נשר, שמיד עם השריקה לסיום נטשה בזעם את האצטדיון.

המאמן אלי כהן: "אני גם מאוכזב וגם עצבני. אני מאוכזב מכך שהגענו להרבה מאוד מצבים ולצערי, כמו שקורה לנו בהרבה משחקים העונה, לא הצלחנו להבקיע. אני לא נוהג לבקר שופטים, אבל אני כועס על פסילת השער כי לדעתי מדובר בהחלטה שגויה. שופט הוא גם בן אדם ויכול לטעות, אבל ניצחון היה נותן לנו צעד רציני בדרך להיחלצות ממאבקי הירידה, ועכשיו משאיר אותנו מסובכים. בכל מקרה, במאבקים כאלה, שצפויים להיות עד הסוף, כל נקודה חשובה. כמובן שיש תחושה של פספוס, אין לנו הרבה זמן להצטער על מה שהיה ואנחנו צריכים כבר להתכונן למשחק הבא".

 

אהבתם את הכתבה? כתבו לנו בתגובות

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות