fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אגרוף תאילנדי: 4 ספורטאים ממעלות זכו בגביעי הוקרה על הישגיהם

שיר כהן, אלעד סומן, רוח השם גורדון ואהבה גורדון, זכו בגביעי הוקרה מטעם התאחדות אילת, על הישגיהם הבינלאומיים בשנת 2021. מאמנם, אלכס דר: "כבוד גדול עבור המדינה, העיר מעלות והמועדון שלנו"
כבוד עולמי. המאמן אלכס דר (משמאל) עם חניכיו צילום: באדיבות התאחדות אילת

בטקס הוקרה לספורטאים מצטיינים מטעם התאחדות אילת, הוענקו ל-4 ספורטאים ממעלות גביעי הוקרה על הישגיהם במהלך שנת הפעילות 2021.

מדובר על ספורטאים מהאקדמיה לאגרוף תאילנדי עצמה מעלות, בהובלת המאמן הבכיר אלכס דר.

הספורטאים הנבחרים הם: שיר כהן – שזכתה במדליית כסף בתחרות גביע העולם וסיימה במקום החמישי באליפות העולם. בכך, שמרה כהן על דירוגה (מקום שלישי בעולם) וקבעה את הקריטריון למשחקי העולם 2022 שאמורים להתקיים בארה"ב.

אלעד סומן – זוכה מדליית הארד באליפות העולם. המאמן דר מציין, כי זכייתו של סומן במדליה, מגיעה אחרי עשור שלם שבו לא זכה ספורטאי מישראל במדליה בקטגורית הגברים באליפות עולם.

רוח השם גורדון – זוכה מדליית הארד באליפות העולם עד גיל 23.

אהבת גורדון – זוכה מדליית הארד באליפות אירופה לנוער.

המאמן אלכס דר, שליווה את חניכיו בטקס היוקרתי, אמר: "ראשית, אני מברך את שיר כהן, אלעד סומן, רוח השם גורדון ואהבת גורדון, על הישגים מדהימים ועל הכבוד הגדול שהביאו למדינת ישראל, לעיר מעלות ולמועדון שלנו. אני גם רוצה להודות לכל שותפנו להצלחה: התאחדות אילת, מרכז עצמה, רשמת המתנ"סים במעלות ומנהל עמותת הספורט העירונית במעלות עידן כפיר".

התאחדות אילת היא התאחדות ישראלית לספורט תחרותי שאינו אולימפי. האירוע התקיים בפתח תקווה במעמד בכירים בספורט הישראלי ובמהלכו צוינו שלל ההישגים והאליפויות: עולם ואירופה, שהתקיימו במהלך השנה האחרונה. במהלך הערב גם הושם זרקור על הספורטאים שייצגו את מדינת ישראל במשחקי העולם 2022, שיערכו בחודש יולי הקרוב בעיר ברמינגהאם, שבארצות הברית.

נשיא התאחדות אילת אריק קפלן: "פעם בשנה אנו זוכים לראות את כל הספורטאים, הספורטאיות והמאמנים ביחד. גם השנה, על אף הקשיים שהקורונה מציבה בפנינו, התייצבנו כדי לברך את הספורטאים על הישגיהם בתחרויות בינלאומיות. טקס המצטיינים השנתי הוא הזדמנות בשבילנו להגיד תודה לספורטאים ולמאמנים על העשייה המאומצת שהובילו אותם להישגים מעולים וכמובן להעניק להם מלגה. אותם ספורטאים זיכו את עצמם בעמידה על הפודיום ובהשמעת המנון התקווה באליפויות מרכזיות בעולם, ומילאה אותנו בגאווה עצומה. אני שמח וגאה שתחת התאחדות אילת, יש לנו את מספר המדליסטים הרב ביותר ואנו מקווים שהמספר אף יצמח ויגדל. בשנה הקרובה אמורים להתקיים משחקי העולם ואנו עושים הכל על מנת להוציא את המשלחת האיכותית ביותר שתייצג את ישראל בצורה המיטבית ביותר".

שר התרבות והספורט חילי טרופר: "אני שמח וגאה בהישגים המרשימים של משלחות אילת בענפי הספורט השונים. התאחדות אילת מהווה בית חם לכלל הענפים הלא אולימפיים. אני מודה לנשיא התאחדות אילת אריק קפלן על תרומתו הרבה בקידום ענפי הספורט ובטוחני כי הקשר החם ושיתוף הפעולה של משרד התרבות והספורט עם התאחדות אילת, ימשיך להוביל להישגים רבים נוספים ולייצוג ראוי של הספורט הישראלי בתחרויות בעולם".

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות