fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו ממשיכה לדשדש, ניצחון גדול לבית"ר נהריה

הפועל עכו ממשיכה לדשדש, בית"ר נהריה רשמה ניצחון חוץ גדול והיא בדרך לפלייאוף העליון, סקציה מעלות הפסידה והתרחקה מהפלייאוף, אחי עכו הפסידה וטרם הבטיחה את מקומה בליגה
המאמן-שחקן של בית"ר נהריה מיכה שושן, מתקרב לפלייאוף העליון | צילום: מיכה פישנזון
המאמן-שחקן של בית"ר נהריה מיכה שושן, מתקרב לפלייאוף העליון | צילום: מיכה פישנזון

הפועל עכו (לאומית)

נקודה אחת בלבד. זה מה שחילצה הפועל עכו בשני משחקי הבית האחרונים שלה. אחרי ההפסד במחזור הקודם להפועל פ"ת (2:1), אירחה הפועל עכו לקרב תחתית את מכבי אחי נצרת ושוב לא הצליחה לעלות על מסלול הניצחונות והמפגש בין השתיים הסתיים בשוויון, 1:1.

המחצית הראשונה היתה חלשה וללא אירועים ראויים לאזכור. בדקה ה-58, ניצלו האורחים בלבול בהגנת עכו אחרי הגבהת כדור קרן, הבקיעו ועלו ליתרון, 0:1. כנראה שעכו צריכה לספוג כדי להתחיל לתקוף וזה אכן מה שקרה. עכו השתלטה על מרכז השדה, והחלה ליצור לחץ על שער האורחים. בדקה ה-77 היא גם השיגה את יעדה. גל קולני הכניס כדור לעומק הרחבה, אליאור סיידר המשיך בבעיטה כדור שפגע בידו של בלם נצרת וסחט פנדל. סיידר עצמו דייק מהנקודה הלבנה ואיזן ל-1:1, תוצאה שנשמרה עד לסיום, ולמעשה שמרה את הסטטוס קוו בתחתית, ואת פער 5 הנקודות של הפועל עכו מהקו האדום.

מי שחזר לשחק הוא הקשר עדי קוסטנטינוס, שנכנס כמחליף בדקה ה-65 והיה פעיל מאוד. גם כניסתו של אליאן רוחנא בדקה ה-60 במקומו של רועי שוקרני המאכזב, הוסיפה מעט אדרנלין למשחק של עכו. מי שממשיכים לאכזב הם החלוץ הזר אגיקו אייסון, שלא ממש בא לידי ביטוי במשחק ההתקפה והחלוץ הצעיר רותם חתואל, שמתגלה כפלופ.

המאמן אלון זיו: "המחצית הראשונה היתה לא טובה, אבל במחצית השנייה השתפרנו והיינו יותר דומיננטיים. ספגנו גול בניגוד למתרחש במגרש, אבל ידענו לחזור ושלחנו הרבה כלים התקפיים כדי להשיג הכרעה ולנצח. הליגה השנה מאוד קשה ושוויונית ועם מאבקי הישרדות. אנחנו עובדים קשה באימונים ועושים הכל כדי להשתפר ולהשיג תוצאות טובות יותר, אבל לא תמיד זה הולך. יש תקופות של עליות ויש תקופות של ירידות. ידענו שהולכת לקראת עונה קשה, אבל אנחנו לא מוותרים ומספיק חזקים כדי לחלץ את הקבוצה מהמצב שבו היא נמצאת".

בעקבות התיקו, השלימה הפועל עכו רצף של 5 משחקים ללא ניצחון.

מה עשה אייל קיציס ביציע עכו?

הפועל עכו
אייל קיציס ובניו, גיא ובן, עם אחראי קשרי הקהילה מטעם הפועל עכו, אלי מורנו
צילום: אדריאן הרבשטיין

בהפועל עכו עושים את הכל כדי לנסות לחלץ את הקבוצה מהמשבר בו היא נמצאת. חבר הנהלת הקבוצה, השחקן ג'וש שגיא, זומן בשבוע שעבר להרצות בפני השחקנים על מחויבות ועבודת צוות. זה לא עזר.

הנהלת הקבוצה גם הזמינה את השחקנים לארוחת צהריים לצורך גיבוש, אבל גם זה לא עזר.

אלי מורנו, אחראי על קשרי קהילה מטעם הקבוצה, גייס את הבדרן וכוכב התוכנית ארץ נהדרת אייל קיציס, שהגיע למשחק הבית האחרון נגד אחי נצרת יחד עם שני בניו, גיא ובן, כדי לתמוך בהפועל עכו. גם זה לא עזר.

במהלך ההפסקה, העניק מורנו לקיציס ולשני בניו תעודות אוהד.

קיציס, שנשוי לבתו של אלי מורנו, טלי, אמר: "גויסתי בצו 8 לתמוך בהפועל עכו וכשקוראים לי, אני מגיע. חבל רק שזה לא עזר לקבוצה לנצח. יש פה אצטדיון יפיפה, תנאים מצוינים, אווירה חמה וביתית ואוהדים שבאמת אוהבים את הקבוצה מכל הלב. אני מאחל להפועל עכו שיצליחו במשימתם, יישארו בליגה ובעונה הבאה יתמודדו על העלייה לליגת העל".

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות ממשיכה לאבד הזדמנויות ובעיקר נקודות וכרגע נראה שהפלייאוף העליון הולך ומתרחק. במחזור האחרון יצאה הקבוצה לעימות ישיר על מקון בפלייאוף כשהתארחה אצל החמישית בטבלה, בני ממב"ע הגליל והגולן. המארחים עלו ליתרון ראשון בדקה ה-25, אך מעלות הצליחה להשוות בדקה ה-76 מרגלי איתן אדרי. בדקה ה-82 ספגה מעלות את השני וכשהימרה בסיום על התקפה, היא הפקירה את החלק האחורי ועמוק בתוספת הזמן ספגה את השלישי וירדה מנוצחת, 3:1.

ההפסד הוריד את חניכיו של המאמן עבאס סואן למקום השביעי בטבלה כשבמאזנם 29 נקודות והרחיק את מעלות 4 נקודות מהמקום החמישי, שמוביל כאמור בסיום העונה הסדירה למשחקי הפלייאוף העליון.

עוזר המאמן אלי עייש: "למרות שהדברים כבר לא תלויים בנו והסיכויים להגיע לפלייאוף העליון נמוכים, ביקשנו מהשחקנים שימשיכו להילחם ושיגמרו את העונה כמו שצריך. כרגע אנחנו יוצאים לפגרה של שבועיים עקב התפרקותן של שתי קבוצות, ואני מקווה שעד שנחזור, עדיין יהיה לנו סיכוי, גם אם תיאורטי, להגיע לפלייאוף".

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה עשתה בסוף השבוע עוד צעד בדרך להבטחת מקומה בפלייאוף העליון אחרי ניצחון חוץ מוחץ על מכבי ירכא, 0:4.

המאמן מיכה שושן, נאלץ לעלות בהרכב עקב סגל שחקנים קצר ושיחק במשך 62 דקות.

השער הראשון הגיע בדקה ה-19, כשדין כהן בישל למריק שמחייב, שהעלה את קבוצתו ליתרון, 0:1.

בדקה ה-54 הכפילה נהריה את יתרונה, משער של אליאס חורי. דקה חלפה וחורי השחיל את השני שלו ואת השלישי לזכות בית"ר נהריה, 0:3. רון בן בסט, שנכנס כמחליף דקות ספורות קודם לכן, כבש בדקה ה-80 וקבע את תוצאת המשחק, 0:4.

המאמן-שחקן מיכה שושן: "הגענו למשחק בתנאים לא אופטימליים ועם סגל שחקנים חסר מאוד בגלל פציעות והרחקות. עלינו עם שוער הנוער אושר דראי, וגם אני נאלצתי לשחק, ואני מרוצה שהחברה המחליפים וגם אלה ששיחקו עשו את העבודה בצורה הטובה ביותר. ניצחנו בצדק, וכרגע אם נתמיד באותה יכולת במשחקים שנשארו לסיום העונה, אני לא רואה תסריט שלא נהיה בפלייאוף. אנחנו צריכים להגיע עכשיו למשחקים בשיא הדריכות ולא להיות שאננים כדי להשיג את הנקודות שיספיקו לנו להבטחת מקומנו בפלייאוף. האמת, מקבוצה שבסך הכל רצתה לשרוד בליגה, הפתענו לטובה ומגיע לנו להיות בפלייאוף".

4 משחקים לסיום העונה הסדירה, מבוססת בית"ר נהריה במקום הרביעי בטבלה עם 39 נקודות, ועם פער של 9 נקודות מהמקום השישי.

אחי עכו (ליגה ב')

אחרי 2 ניצחונות ליגה רצופים, שהרחיקו אותה מהמאבקים נגד הירידה, ספגה אחי עכו הפסד חוץ לעירוני כאבול, 3:0. אחי עכו פתחה רע ועם סיום המחצית הראשונה כבר נקלעה לפיגור, 3:0. במחצית השנייה שיפרה אחי עכו את יכולתה, אבל לא הצליחה להשיג שינוי והתוצאה נותרה בעינה.

עקב היעדרותו של המאמן יוסי עמר (עבודה), מי שעמד על הקווים ברוטציה הוא המאמן קייסר חדאד, שאמר בסיום: "מי שחושב שאחי עכו הבטיחה את מקומה בליגה, טועה. נותרו לנו עוד 4 משחקים לסיום העונה, מהם שלושה משחקי חוץ קשים. אסור לנו להיות שאננים, כי אנחנו יכולים למצוא את עצמנו פתאום בסיטואציה לא נעימה. אנחנו תלויים בעצמנו וזקוקים לעוד ניצחון אחד כדי להבטיח את ההישארות. אני מקווה שנעשה את זה כבר במחזור הקרוב כדי שנוכל לסיים את העונה בראש שקט ורגוע".

4 משחקים לסיום העונה, מדורגת אחי עכו במקום התשיעי בטבלה עם 24 נקודות, וביתרון של 7 נקודות מהמקום ה-14, שמוביל בסיום העונה למשחקי מבחן נגד הירידה לליגה ג'.

הפועל נהריה (ליגה ג')

הפועל נהריה השיגה ניצחון חוץ, לראשונה העונה, על קבוצה שנמצאת מעליה בטבלה, כשגברה על החמישית בטבלה, מכבי שעב, 1:2.

דווקא שעב היתה זו שעלתה ליתרון ראשון, אך שערים של אליאור בן חמו ואושרי חן, הפכו את התוצאה על פיה.

המאמן אבי בן סימון: "כמו שאמרתי, נשחק בצורה הוגנת וספורטיבית עד הסוף, ואני שמח שהשחקנים הפנימו את זה ומתייחסים לכל משחק ברצינות הראויה".

הפועל נהריה שמרה על מקומה השישי בטבלה עם 32 נקודות.

לאן השבוע

לאומית (מחזור 27, שני, 18.3)

הפועל כפר סבא – הפועל עכו (שעה 19:00)

ליגה ב' (מחזור 26, שישי, 15.3)

בית"ר נהריה – עירוני כאבול

אחי עכו – מכבי נח'ף

ליגה ג' (מחזור 27, שלישי, 19.3)

הפועל דיר חנא – הפועל נהריה

 

דור העתיד

נוער

לאומית (מחזור 20)

הפועל עכו – מכבי צור שלום, 1:0.

חניכיו של המאמן איציק טוויזר, ספגו הפסד ביתי מביך לקבוצה שהיתה ערב המחזור מתחת לקו האדום, ונראה שהפועל עכו, שכבר הובילה בראש הטבלה ביתרון של 7 נקודות, ונמצאת כיום במקום השלישי עם פער של 6 נקודות מהמקום הראשון, הניפה דגל לבן במאבק העלייה.

ארצית (מחזור 20)

הפועל נח'ף – הפועל מטה אשר, 0:2.

נערים א'

ארצית (מחזור 24)

הפועל עכו – מכבי צור שלום, 1:4.

עירוני טבריה – הפועל מטה אשר, 1:1. למטה אשר: נדב שמחייב.

נערים ב'

ארצית (מחזור 23)

הפועל עכו – הפועל חיפה, 0:1. לעכו: מוחמד אבו שנב.

מחוזית (מחזור 21)

מכבי נהריה – הפועל דיר אל אסד, 1:2. לנהריה: ואיל קרש וסעד מרון.

בני ממב"ע – חוסן, 5:1. לחוסן: יקיר זנאתי – 2 שערים, גיא קדם, רני ירדן ויוגב זוהר – שער אחד כ"א.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות