fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו: הטבת המס בעכו תושווה לזו שבנהריה

בתום מאבק בן חודשיים: ראש עיריית עכו שמעון לנקרי נפגש עם ראש הממשלה בנימין נתניהו שהבטיח לו לתקן את העיוות מיד לאחר הבחירות
העיוות יתוקן. לנקרי ונתניהו בתום פגישתם צילום: דוברות עיריית עכו

סוף טוב, הכל טוב: ראש העיר עכו שמעון לנקרי נפגש אתמול (ראשון) עם ראש הממשלה, בנימין נתניהו אשר הביע הזדהות עם טענות לנקרי לגבי חוק הטבות המס של עכו מול נהריה אשר עלול היה לפגוע בעכו, להביא לנטישת האוכלוסייה המבוססת מהעיר ולנזק חברתי-לאומי שעלול להתרחש כתוצאה מכך. נתניהו התחייב כי לאחר הבחירות ישווה את מצבה של העיר עכו למצבה של העיר נהריה.

במהלך הפגישה בין השניים הציג לנקרי, כאמור, את פרטי  העיוות הקיים בתקנות המס החדשות שהקנו לתושבי נהריה הטבות מס גבוהות עד פי  שלושה מאלה שלהן זכאים תושבי עכו. לנקרי, ולצדו תושבי העיר יצאו כזכור למאבק עיקש נגד העיוות וטענו כי תקנות המס הללו יובילו לנטישה של תושבים ממעמד הביניים לעיר נהריה ויחזירו את העיר עכו שלושים שנה לאחור, לעידן שבו קיבלה נהריה הטבות מס, לפני שאלה אושרו גם לעכו.

ראש הממשלה הביע הזדהות עם דברי לנקרי והתחייב כי מיד לאחר הבחירות  ידאג להשוואת הטבות המס: "מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בפיתוח העיר עכו ואף הקצתה משאבים רבים לכך, העיר תמשיך לצמוח ולפרוח" אמר ראש הממשלה. בהמשך גם התחייב במכתב שהעביר ללנקרי כי "מיד לאחר הבחירות בכוונתי לפעול בשיתוף עם שר האוצר, על מנת לתקן את העיוותים שנפלו במפת הטבות המס ולהשוות את מצבה של העיר עכו למצבה של העיר נהריה".

לנקרי: "אני שמח שהעוול שזעק לשמיים תוקן. אני מודה לכל מי שנרתם למאבק וסייע לנו. מיד לאחר הבחירות יתוקן העוול כפי שהבטיח ראש הממשלה ותושבי עכו ייהנו מאותן הטבות מס שקיבלו השכנים בנהריה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות