fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ננעל פסטיבל מחול כרמיאל ה-32

פסטיבל המחול ה-32 של כרמיאל ננעל במופע מרהיב ובסימן פרידה מהמנהל האמנותי של הפסטיבל בעשרים השנים האחרונות
מופע הנעילה צילום אלכס הובר (2)

בבוקר יום שישי האחרון, נראו אחרוני הרוקדים כשהם עדיין מפזזים במגרשי הטניס ובאולם מתנ"ס מרכז שבקריית הפסטיבל.

כך הסתיים פסטיבל המחול ה-32 של העיר. פסטיבל תוסס בו השתתפו מעל 5000 רקדנים, כ-20 אלף רוקדים וכ-150 אלף מבקרים בארבעה ימים.

מופע הנעילה צילום אלכס הובר

את שלל האירועים שהתקיימו במשך ארבעת ימי הפסטיבל סיכם מופע נעילה מרהיב, מהיפים שנראו על הבמה.

מופע הנעילה התאפיין בגיל ודמע. שמחה על פסטיבל מעולה, מגוון, ססגוני, עם חידושים רבים ודמע על פרידה מהמנהל האמנותי של הפסטיבל בעשרים השנים האחרונות, שלמה ממן.

ממן החל דרכו בראשית ימיו של הפסטיבל כאשר היה עוזרו של המנהל האמנותי הראשון, יונתן כרמון. עם סיומו של האחרון, זכה ממן לקבל לידיו את ניהולו וכך עשה במשך 20 שנה ברציפות ובהצלחה רבה.

הכוריאוגרפים והרקדנים הצליחו להפתיע את ממן במופע מריקודיו היפים לאורך השנים, להקה אחר להקה עלו על הבמה כל אחת עם כוריאוגרפיה ייחודית, אותה יצר ללהקה האמורה.

ליטל ממן שרה לאבא, צילום אלכס הובר

בסוף המופע שהצליח להפתיע אפילו את המארגנים, עלתה בתו ליטל ששרה את השיר 'שנה אחר שנה' למילים שנכתבו במיוחד לאירוע.

בסוף שירתה עלו כל הכוראוגרפים וממן נקרא לעלות לבמה, שם זכה לחיבוק גדול מכולם. ממן הנרגש לא הצליח לכבוש את דמעותיו שזלגו עוד ועוד. הוא הודה לכולם על השנים היפות והיצירות, על החברות והמקצועיות של כל העושים במלאכה.

ממן עתיד לעמוד בראש הוועדה האומנותית של הפסטיבל.

ראש עיריית כרמיאל, משה קונינסקי, אמר עם פתיחת המופע: "אני מבקש להודות לתושבי כרמיאל שאירחו למעלה מרבע מיליון איש מכל רחבי המדינה. הפסטיבל הזה הוא התגשמות של ארץ ישראל היפה. צעד תימני ליד ריקוד קרקוביאק. כור היתוך של החברה הישראלית".

התקווה בסיום משה קונינסקי והצוות הניהולי צילום אלכס הובר

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות