fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תצאו בחוץ: עירוני נהריה ניצחה באשקלון 75:88

עירוני נהריה הוכיחה שוב שהיא קבוצת חוץ הרבה יותר טובה מקבוצת בית וחזרה למסלול הניצחונות על חשבונה של אליצור אשקלון
שמחו ילדים חולים. שחקני נהריה בביקור בבית החולים (צילום: רוני אלברט)
שמחו ילדים חולים. שחקני נהריה בביקור בבית החולים (צילום: רוני אלברט)

עירוני נהריה התאוששה מהלם הפסדי הבית האחרונים וניצחה אתמול (שלישי) במשחק חוץ את אליצור אשקלון, 75:88. המשחק אמנם לא התעלה לרמה גבוה, אך התאפיין בעיקר במחויבות שהפגינו שחקני נהריה.

נתון בולט הוא שנהריה טרם מצאה את השחקן השישי שיעלה מהספסל ויחולל את השינוי בדקות שהקבוצה נקלעת בהן למצוקה. נהריה גם סובלת מבעיה בעמדת הרכז השני, כשגיא דותן, שבלט והצטיין בעונה שעברה בהוד השרון, עדיין לא נכנס לעניינים ומתקשה לנהל את המשחק כשליאור שגב על הספסל. בעיה נוספת היא התרומה מעמדת הקלעי, כאשר עידו סטולרו מתקשה לספק את הסחורה ומתעקש לזרוק מחוץ לקשת בכל הזדמנות שניתנת לו. ושוב נשאלת השאלה, איפה ערן סודאי ברוטציה?

כמיטב המסורת, קני לאוסון העלה את נהריה ראשונה על לוח התוצאות. החטאות רבות מתחת לסל, מנעו מנהריה להגדיל את היתרון ולברוח עוד במהלך הרבע הראשון, כאשר בסיומו, אף הצליחה אשקלון לרשום יתרון ראשון, 18:19 בזכות שלשה מוצלחת שקלעה עם הבאזר.

המומנטום נשאר עם אשקלון, שבפתיחת הרבע השני עלתה ל-25:29. נהריה הגיבה בריצה של 0:12 והחזירה לעצמה את היתרון, 32:37 (דקה 17). עד ההפסקה התפתח משחק שקול, ושלשה נוספת של אשקלון בשנייה האחרונה של הרבע, הורידה את נהריה למחצית ביתרון 39:43.

שומר על יציבות. הובר (צילום: מיכה פישנזון)
שומר על יציבות. הובר (צילום: מיכה פישנזון)

נהריה פתחה את המחצית השנייה בריצת 0:5 שהגדילה את יתרונה. אשקלון לקחה פסק זמן, שלאחריו חזרה לעניינים ונגסה בהפרש. אופיר הובר, עם נקודות חשובות לקראת סיום הרבע השלישי, השאיר את היתרון אצל נהריה, שסיימה אותו ביתרון, 54:62.

ברבע האחרון נייט מילר התעורר ויחד עם הובר ולאוסון, הובילו השלושה את נהריה ליתרון שיא של 17 נק', 66:83 (2:30 דקות לסיום). אשקלון נשברה ונהריה המשיכה לטייל עד לסיום.

לנהריה קלעו: הובר – 27 נק', לאוסון – 20 נק' (13 כ"ח), מילר – 17 נק', אסנטי – 7 נק', סטולרו – 6 נק', שגב – 5 נק', דותן – 4 נק', גינת – 2 נק'.

התעורר ברבע האחרון. מילר (צילום: מיכה פישנזון)
התעורר ברבע האחרון. מילר (צילום: מיכה פישנזון)

המאמן רועי חגאי: "קבוצה שרוצה לקחת אליפות, אסור לה להפסיד שני משחקים רצופים, לכן חשוב מאד שניצחנו. עכשיו אנחנו צריכים לחזור לנצח בבית, ובהזדמנות זו אני קורא לקהל של נהריה להגיע ולדחוף אותנו במשחק".

אנטון שוטבין (24, 2.06) צפוי להצטרף השבוע לקבוצה. שוטבין זכה באליפות המדינה עם מכבי חיפה בעונה שעברה ושיתף פעולה עם ליאור שגב. בתחילת העונה עבר לגלבוע/גליל שם לא זכה לקבל יותר מדי דקות משחק.

חגאי קיים השבוע שיחה אישית עם ערן סודאי, במהלכה הסביר לו שהעונה עוד ארוכה ושעליו להתאזר בסבלנות.

חגאי גם מתכנן לקיים בקרוב מפגש עם אוהדי הקבוצה, במטרה לגבש גרעין אוהדים תומך ולשמוע מהם כיצד ניתן להעמיק את הקשר בין האוהדים לקבוצה.

במחזור הקרוב (שלישי, 17/12, שעה 19:30) תארח נהריה תארח בעין שרה את עירוני רמת גן, אליה הצטרף השבוע ג'ונתן בייז. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ הספורט.

יקבל את הדקות שלו. סודאי (צילום: מיכה פישנזון)
יקבל את הדקות שלו. סודאי (צילום: מיכה פישנזון)

הביקור המסורתי
שחקני עירוני נהריה מלווים במאמן רועי חגאי ובמנהל הקבוצה דודו למברג, קיימו, כמיטב המסורת בשנים האחרונות במהלך ימי חג החנוכה, ביקור באגף הילדים במרכז הרפואי בנהריה.

השחקנים נכנסו לחדרי הילדים המאושפזים, איחלו להם החלמה מהירה ופינקו אותם בסופגניות חמות ובתשורות. בנוסף, התקיים גם משחק ראווה מקומי בין הילדים לשחקנים. המשלחת התקבלה על ידי מנהל המרכז הרפואי ד"ר מסעד ברהום, שהודה לקבוצה על ביקורה המרגש.

למברג: "אנחנו שמחים להיות פה ונרגשים לא פחות מהילדים עצמם. זה מחמם את הלב לראות את הילדים מחייכים. הביקור הוא חלק מחזונה של הקבוצה בקשריה עם הקהילה המקומית".

שמחו ילדים חולים. שחקני נהריה בביקור בבית החולים (צילום: רוני אלברט)
שמחו ילדים חולים. שחקני נהריה בביקור בבית החולים (צילום: רוני אלברט)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות