fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תכננו לסוף ינואר את השופינג בארנה נהריה

אחרי לא מעט מהמורות וחילופי בעלויות, נמצאים יזמי הקניון בשלב ההמתנה לטופס 4. מנכ"ל קבוצת הקניונים, שלומי חג'ג' מבטיח לעיר מותגים שלא נראו בה מעולם ואומר ל"צפון-1": "אנחנו נשנה את תרבות הצריכה"
שלומי חג'ג' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שלומי חג'ג' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אם לא יהיו תקלות בלתי צפויות, לקראת סוף החודש הבא תוכלו כבר לעשות שופינג בקניון ארנה נהריה החדש. כעת, נמצאים היזמנים בשלב ההמתנה לטופס 4. הקניון, הגדול ביותר מצפון לקריון, נמצא על סדר היום זה שש שנים, לאחר שבשנת 2008 בוצעה עסקת ענק, וחברת סטאר גרופ רכשה את השטח ב-58 מיליון שקלים. מאז החליף הקניון בעלים, והיום בעל השליטה בו הוא מרכוס וובר. 

הקניון, שישתרע על כ-15 אלף מ"ר מסחרי וימנה 93 חנויות של רשתות ומותגים מובילים בשתי קומות מסחר, מוקם בהשקעה של יותר מ~300 מיליון שקלים. ביום רביעי שעבר יזמו הנהלת הקניון ועיריית נהריה יריד תעסוקה ברחבת הכניסה לקניון. כ-2000 איש מכל הגליל המערבי הגיעו להתעניין. במאהל שהוקם ישבו נציגי 26 חברות ששכרו חנויות בקניון והציעו עבודה לבאים. אני הוזמנתי לסיור בקניון, המעוצב בסגנון אנגלי~אירופי ובהחלט מרשים ביופיו. מתוך 93 חנויות שהוצעה להשכרה, נותרו רק ארבע. בין השוכרים: פול אנד בר, מנגו, טופ שופ, קבוצת ויזל, גולף, ששכרה שטח ענק לכל מותגי הרשת, ג'פניקה, קינג ג'ורג וזה רק חלק קטן. בפברואר תחל גם בניית לונה פארק מקורה גדול.

הקומה העליונה של הקניון תחובר בגשר עילי אל תחנת הרכבת. עמדת כרטוס כבר עומדת במקומה. מול הקניון תבנה עיריית נהריה את היכל התרבות המפואר ביותר מ-80 מיליון שקלים. על גג הקניון נבנו 28 יחידות דיור למטרת נופש ועסקים, המתאימים גם למשפחות על בסיס של תיירות-שופינג.

הראיון עם מנכ"ל קבוצת הקניונים, שלומי חג'ג', מתבצע תוך כדי הליכה מהירה ברחבי הקניון כולל עלייה וירידה במדרגות (הנעות עדיין אינן פועלות). חג'ג', המתגורר באשדוד, מגיע לנהריה פעמיים בשבוע ועומד מקרוב על קצב סיום העבודות. הוא טרם סימן ביומן את תאריך הפתיחה המדויק. עדיין עמלים על הפיתוח הסביבתי וכן על פריצת כביש גישה לקניון מכיוון דרום. לחג'ג' ותק של 10 שנים בתחום המסחר הקמעונאי, ובעבר היה מנהל בחברת צים סנטר ומנכ"ל אייס מול באילת.

חג'ג': "הקניון יביא לגליל המערבי חדשנות וריכוז של מותגים. בנינו תמהיל מיוחד של מותגים שטרם הגיעו לנהריה ואין להם כלל סניפים בפריפריה. דרשנו מותגים חדשניים לצד חנויות עוגן כמו סופר פארם, פוקס, קסטרו, רנואר, טויס אר אס, ג'אמפ, גולברי ועוד. אחד השיקולים בהקמת קניון כזה גדול הוא ליצור טארפיק במשך כל היום. לכן הבאנו לכאן מעצמה של מותגים. לאף אחד לא יהיה משעמם.

הראיון המלא יפורסם ביום שישי בעיתון "צפון -1"

שלומי חג'ג' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
שלומי חג'ג' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות