fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תיחלצו אותנו מהפקק

הפקקים הבלתי נגמרים בכניסה לנהריה הפכו את הדרך לעיר לסיוט יומיומי מתמשך. יותר מ-1000 איש כבר חתמו על עצומה בנושא, והמארגנים אומרים שהמאבק רק יילך ויחריף. משרד התחבורה זורק את הכדור לעיריית נהריה, שזורקת את הכדור למשרד התחבורה, ואנחנו? תקועים
אפקט קורונה: ירידה של 30 אחוז בזיהום האוויר | צילום: אושרי כהן
אפקט קורונה: ירידה של 30 אחוז בזיהום האוויר | צילום: אושרי כהן

מי באזור לא מכיר את הסיוט. רוצים לחזור הביתה אחרי יום עבודה מפרך, והדבר היחיד שמפריד בינינו לבין היעד הנכסף הוא הפקקים בצומת הכניסה לנהריה. תושבי נהריה והאזור צריכים לקחת מקדם זמן רציני כדי להגיע ליעדם בזמן, כי הם כבר יודעים שבכבישים המובילים לתוך ומחוץ לעיר סביר שיהיה פקוק. אפילו פקוק מאוד. אנחנו יודעים, כועסים ועכשיו גם מדברים על זה.

השבוע התפרסמה ברשת עצומה הקוראת לפתור את בעיית הפקקים הקשה בצומת נהריה. העצומה כוללת מכתב ל"גורם המטפל" בעניין הפקקים בצומת נהריה כיום ולאחר פתיחת הקניון. המכתב נוסח על ידי תושבים מנהריה בעצתו של אייל וייזר, יו"ר סיעת הירוקים וחבר מועצת העיר. על העצומה חתמו נכון לסגירת הגיליון יותר מ-1000 איש מנהריה והגליל המערבי, שמתקשים להגיע ליעדם, לעבודתם, לביתם או לכל מקום אחר בזמן, והבעיה, אם לא יימצא הפתרון, רק תלך לאחר פתיחת הקניון.

פקקים בכניסה לנהריה
פקקים בכניסה לנהריה (צילום: אושרי כהן)

וייזר: "בשנים האחרונות אני פועל רבות למען פתרון בעיות התחבורה בנהריה. בין השאר נאבקתי בבעיות התחבורה בדרום העיר וביציאה הדרומית ונאבקתי בבעיות התחבורה שייצור הקניון. העצומה נוסחה על ידי תושבים בעצתי לאחר שראו שהדרך היחידה לקדם את הנושא היא מאבק ציבורי, לאחר שההידברות מול העירייה ומשרד התחבורה לא צלחו".

פקקים בכניסה לנהריה
מי אחראי? פקקים בכניסה לנהריה (צילום: אושרי כהן)

הכתבה המורחבת תפורסם ביום שישי בצפון -1

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות