fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שמרה על הבית: נהריה הביסה 77:93 את רמת גן בעין שרה

אחרי שבפעמיים האחרונות נהריה פישלה בעין שרה, היא נתנה קצת נחת לאוהדים עם ניצחון משכנע על רמת גן החזקה. אנטון שוטבין ערך הופעת בכורה בקבוצה
שומרים חזק בהגנה. שחקני נהריה (צילום: מיכה פישנזון)
שומרים חזק בהגנה. שחקני נהריה (צילום: מיכה פישנזון)

בשעה טובה, עירוני נהריה יכולה לרשום לזכותה ניצחון ביתי ראשון משכנע העונה 77:93 על עירוני רמת גן החזקה, אחרי שבפעמיים האחרונות בעין שרה היא פישלה בדקות הסיום.

היכולת הפושרת של נהריה בשני משחקי הבית האחרונים, כנראה השאירה את הקהל בבית, ורק כ-300 צופים הטריחו עצמם להגיע להיכל. השאר כנראה הסתפקו בצפייה בערוץ הספורט ששידר את המשחק. ללא ספק תעודת עניות לקהל הנהרייני. לעומת זאת, תעודת הצטיינות מגיעה לקהל של רמת גן שהגיע למשחק – תזמורת בת 3 אנשים עם חצוצרה, תוף וגרון אימתני, שעשו רעש כמו יציע שלם.

העובדה שקיים נתק מסוים בין הקהל לקבוצה, לא נעלמה מעיניו של המאמן רועי חגאי. בכוונת חגאי ליזום בזמן הקרוב מפגש אוהדים גדול כדי ליצור גרעין אוהד ותומך ולשמוע מהאוהדים איך הוא והקבוצה יכולים לעזור בכך.

שומרים חזק בהגנה. שחקני נהריה (צילום: מיכה פישנזון)
שומרים חזק בהגנה. שחקני נהריה (צילום: מיכה פישנזון)

נהריה פתחה חזק את המשחק ועלתה ליתרון 7:14. רמת גן החלה לקזז את ההפרש והרכש החדש אנטון שטובין נקרא מהספסל, כדי לערוך את הופעת בכורה שלו (דקה 7). עד לסיום הרבע הראשון רמת גן הצליחה להפוך את התוצאה ולעלות ליתרון 22:24.

ברבע השני שתי הקבוצות העלו את רמת המשחק שלהן. נייט מילר השתלט על העניינים והעלה את נהריה ליתרון 29:37 (דקה 15). קני לאוסון בערב קליעה נהדר ועידו סטולרו עם שלשה על הבאזר, העלו את נהריה ליתרון דו ספרתי 37:39 בסיום המחצית הראשונה. מילר ולאוסון עם 15 נק' כ"א הובילו את קלעי נהריה במחצית.

מכונת נקודות. קני לאוסון (צילום: מיכה פישנזון)
מכונת נקודות. קני לאוסון (צילום: מיכה פישנזון)

את המחצית השנייה נהריה פתחה עם שני סלים מהירים של ליאור שגב שהעלו אותה ליתרון 37:52. לאוסון ומילר המשיכו לייצר נקודות ויחד עם גיא (גיאצ'ו) דותן, במשחקו הטוב ביותר העונה העלו את נהריה ליתרון 20 נק' – 52:72 עם סיום הרבע השלישי. הרבע האחרון היה כבר לפרוטוקול בלבד.

למרות הניצחון וההפסד של גליל עליון, נהריה נשארת במקום השני בטבלה, במאזן זהה לגליל 2:8. ביום שלישי (24.12) נהריה תצא למשחק חוץ קשה נגד אליצור קרית אתא, ששוב הפסידה השבוע ומגיע כחיה פצועה למפגש.

קלעו לעירוני נהריה: נייט מילר 27 נק' (9 כ"ח, 8 אס'), אני לאוסון 25 נק' (11 כ"ח), גיא דותן 11 נק', אנטון שטובין 9 נק', אופיר הובר 6 נק', ליאור שגב ועידו סטולרו 5 נק' כ"א, ערן אסנטי 3 נק', ערן סודאי 2 נק'.

ברוך הבא לעין שרה. גיא דותן (צילום: מיכה פישנזון)
ברוך הבא לעין שרה. גיא דותן (צילום: מיכה פישנזון)

גיא דותן: "חיכיתי להתפוצץ, לא יודע מה קרה עד עכשיו. אני שמח שזה הגיע ועזרתי לקבוצה שלי לנצח וזה הכי חשוב". על הניצחון הוסיף: "כל יום שלישי אנחנו צריכים לבוא ולתת את המאה אחוז שלנו ולנצח שלישי אחרי שלישי. האמת שקצת דשדשנו בבית בתקופה האחרונה וזה לא צריך להיות ככה, כי זה צריך להיות המבצר שלנו עם האוהדים המדהימים שלנו".

רועי חגאי: "שני הפסדי הבית היו בראש של השחקנים כל הזמן והיינו צריכים להתפוצץ. אני חושב שאנחנו יכולים להיות עוד יותר טובים, אבל לנצח במשחק משכנע בבית היה מאד חשוב להמשך".

אנטון שטובין: "אני מרגיש טוב ומתאקלם. הרבה זמן כבר לא שיחקתי וזה בער בי מבפנים ורציתי לשחק ולתרום לנהריה, לעזור לה בכל המובנים. זה ייקח קצת זמן ללמוד את כל התרגילים ואני מאמין שאשתלב מהר ואוכל לתרום כמה שיותר לקבוצה".

מתאקלם בנהריה. אנטון שטובין (צילום: מיכה פישנזון)
מתאקלם בנהריה. אנטון שטובין (צילום: מיכה פישנזון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות