fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלוש גננות מנהריה זוכו מאשמת התעללות בילדים

בית משפט השלום בעכו זיכה לאחר ארבע שנים, גננת ושתי סייעות שעבדו בגן לילדים בעלי מוגבלויות בנהריה. בכתב אישום שהוגש בשנת 2008 נטען כי הגננות תקפו ילדים בגן, השפילו וצעקו. השופט משה אלטר: "הגעתי למסקנה כי אין מנוס מלזכות את הנאשמות מחמת הספק"
גן ילדים | צילום: אילוסטרציה: פאנתרמדיה
גן ילדים | צילום: אילוסטרציה: פאנתרמדיה

בית משפט השלום בעכו זיכה ביום חמישי האחרון  גננת ושתי סייעות מנהריה שהואשמו במסכת התעללות מתמשכת בילדים במעון יום בנהריה. הגננות טיפלו במשך שנים בילדים עם מגבלות פיזיות שכליות ונפשיות קשות.

יוני דדון
"הצלחנו להוכיח את חפותה של מרשתי". עו"ד דדון (צילום: עצמי)

הגננות עבדו בין השנים 1998 ל-2004 במעון ששימש כגן לילדים חסרי ישע והיו אחראיות לטיפול בהם. בשנת 2008 הוגש כתב אישום על ידי פרקליטות מחוז חיפה בו נטען כי הגננות תקפו חלק מהילדים בגן, צעקו עליהם ונהגו בהם באופן משפיל ומבזה.

הגננות נלחמו על חפותן במשפט ארוך וקשה שנמשך ארבע שנים והכחישו את ביצוע המעשים הפליליים והביאו עדים וראיות שונות שהוגשו לבית המשפט.

השופט משה אלטר פסק: "הגעתי למסקנה כי אין מנוס מלזכות את הנאשמות  מחמת הספק, מביצוע העבירות המיוחסות להן".

עוה"ד לימור ויוני דדון שייצגו את אחת מהגננות שזוכתה, אמר בתגובה: "מדובר בגננת שהקדישה את מרבית חייה לטיפול בילדים ואנו מברכים על כך כי בסופו של יום הצלחנו להוכיח את חפותה".

שתי הגננות האחרות שזוכו יוצגו על ידי עוה"ד חלאד חכרוש ומיכאל כרמל.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות