fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שבוע פוליטי סוער בנהריה

רונן מרלי (צילום עצמי)
רונן מרלי (צילום עצמי)

[one_fourth]

עו"ד אורן סודאי (צילום: יח"צ)
עו"ד אורן סודאי (צילום: יח"צ)
רונן מרלי (צילום עצמי)
רונן מרלי (צילום עצמי)
טיפול בצעירים. עופר אלקיים (צילום: יח"צ)
עופר אלקיים (צילום: יח"צ)

[/one_fourth][three_fourth_last]

ביום שלישי  הוצא צו מניעה נגד ההופעה המתוכננת של הזמר סטפן בנהריה. הודעה על ההופעה יצאה בשבוע שעבר על ידי עיריית נהריה בטענה כי לאור דרישת הקהל סטפן מגיע להופעה נוספת שבוע ימים לפני הבחירות. את העתירה הגישה התנועה לאיכות השלטון לוועדת הבחירות וההופעה בוטלה. השופט יצחק כהן ציין  בהחלטה כי ההופעה תיערך רק כשיוכרעו הבחירות, גם אם ייערך סיבוב שני.

מיד לאחר הפרסום, טען סבג כי ככל הנראה המועמד לראשות העירייה רונן מרלי או אנשים מטעמו  עומדים מאחורי העתירה של התנועה לאיכות השלטון. מרלי הסיר את כל הכפפות השבוע והגיש תלונה במשטרה וקרא בסרטון: "סבג עברת את גבול ההסתה והשקרים בדבר ביטול הופעת סטפן. אני לא אתפלא אם לא בטלתם את ההופעה ביוזמתכם. לא תקים ציבור שלם על מועמד בשביל הון פוליטי".  למחרת הגיש מרלי מכתב התרעה נגד פעיל בכיר של סבג כיוון שהפיץ את הפוסט בו שורבב שמו של מרלי.  עו"ד אושרי שלוש שמייצג את הנתבע כתב בתגובה למרלי כי מדובר בתביעת השתקה וניסיון הפחדה.

מהתנועה לאיכות השלטון נמסר: "על רקע המשך התעמולה בעניין, אנו נשקול פניה לוועדה לחיוב אישי על מנת לדרוש הטלת הקנס על ראש העיר, מר סבג, באופן אישי".

שני סגנים

דרמה פוליטית נערכה השבוע שחבר מועצת העיר עופר אלקיים מסיעת אור לתורה ביטל את כנס הבחירות שהיה מתוכנן בקרלטון לאחר שגילה כי ש"ס חתמה על הסכם קואליציוני עם סבג וסגן ראש העירייה חיים רואש יקבל סגנות למשך תקופת הקדנציה הבאה במידה וסבג ייבחר.  לאחר משא ומתן גם אלקיים חתם על  הסכם קואליציוני והרוחות נרגעו.

המנדט אצל סודאי, הפתק אצל מרלי

חבר מועצת העיר היוצא יוסי זיגלמן שהיה מספר שתיים ברשימת המועמד לראשות עיריית נהריה עו"ד אורן סודאי בקדנציה הנוכחית הביע תמיכה במרלי.  זיגלמן שלח מכתב לסודאי ובו נכתב כי עבורו נפל הפור כשחבר המועצה דימה אפשטיין תומך במרלי ויש לו לדעתו את הסיכוי הגדול ביותר לנצח את סבג. יצוין כי זיגלמן העביר את המנדט ברשותו לסודאי לפני שלושה חודשים.

 הנטגיב חי וקיים

ביום שלישי בערב הופצה הודעה שקרית ברשת החברתית כי  סודאי היה מעורב בתאונת דרכים ולפיכך סיעתו פורשת מהבחירות. המודעה זעזעה את רשת הפייסבוק וקראו להסתה מכפישה ומרושעת.  סודאי שהה באותה השעה בחוג בית, וראה לאחר מכן מאות טלפונים מאנשים שדאגו לשלומו. בסרטון שהפיץ אמר: "אני חי, נושם ובועט. לא הייתה תאונה וגם איחוד לא יהיה. אני קורא לרדת מהגדרות ולהפסיק להתבלט, יש מחנה מנצח ותהיה מהפכה בנהריה".

[/three_fourth_last]

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות