fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רותי נחום נבחרה ליו"ר ועד העובדים בעיריית נהריה

אם עד יום ראשון לא יוגשו ערעורים על התוצאות, יהיה מהפך. נחום צפויה להוביל את ועד העובדים ולהחליף את היו"ר המכהן אייל אדוור. נחום זכתה בבחירות ב-60 אחוז מהקולות
בעד העובדים. רותי נחום (צילום: עצמי)
בעד העובדים. רותי נחום (צילום: עצמי)

רותי נחום, תקציבאית אגף החינוך בעיריית נהריה, האישה שנבחרה על ידי עיתון  צפון- 1 לפני חצי שנה לאחת הנשים המבטיחות בנהריה בגזרה הפוליטית, זכתה אתמול (שלישי)  במירב הקולות לראשות ועד העובדים בעיריית נהריה. תפקיד קשה עם הרבה כוח והרבה כבוד. טרם הוכרז דבר זכייתה באופן רשמי. על פי חוקי ההסתדרות למתמודדים האחרים יש אופציה להגיש ערעור על התוצאה. בקבוצה של נחום מסכמים: ”אנו מקווים שאלה שנבחרו יכבדו את ההחלטה ולא ישתמשו בזכות הערעור".

רותי נחום
רותי נחום (צילום: פרטי)

830 בעלי זכות הצבעה רשומים בועד, מתוכם הצביעו 669 עובדים. מדובר בשיא של הצבעות בכל הזמנים שעומד על 80 אחוז. נחום תוביל את ועד העובדים ונבחרה ברוב של 60 אחוז. ברשימתה היו שבעה חברים ומתוכם נכנסו חמישה חברי ועד. מול נחום התמודד היו"ר מהכהן אייל אדוור. נחום כיהנה בשנים האחרונות כסגניתו של אדוור, והמתמודדת השלישית יפה בן שמואל לא נבחרה כלל.

נחום בשלוש שנים האחרונות, חיזקה את הקשר בין העובדים לוועד, הגבירה את מערך הטיולים, חוגים, מסיבות, השתלמויות והכשרות מקצועיות. לראשונה השנה החלה לקדם תוכנית לימודים לתואר ראשון עבור עובדי העירייה.

נחום מסרה בתגובה: "אני מודה לכל הבוחרים שלי. אני אמשיך לעשות את העבודה כמו שעשיתי עד היום ולהיות אוזן קשבת ולפתור את הבעיות של העובדים מול ההנהלה בדרכי נועם ועל פי החוקים".

הכתבה המלאה ביום שישי בצפון -1

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות