fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

רועי חגאי מונה למאמן נהריה

המאמן, שאימן בעונה האחרונה בהוד השרון והיה אחראי להדחתה של נהריה בחצי גמר הפלייאוף, אומר: "נהריה זה מועדון גדול עם מסורת וקהל נפלא. הוא חייב להיות בליגת העל"
מילר
צפוי להישאר בעין שרה. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מילר
צפוי להישאר בעין שרה. מילר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה פתחה השבוע באופן רשמי את הכנותיה לעונת המשחקים הקרובה, כשהחתימה את המאמן רועי חגאי, במקומו של המאמן שי מינסטר. חגאי אימן בעונה האחרונה את מכבי הוד השרון, הקבוצה שהפתיעה והדיחה את נהריה בשלב חצי גמר הפלייאוף.

חגאי (37) שימש במשך 5 עונות כעוזרו של אפי בירנבוים בליגת העל בקבוצות בני השרון, מכבי ראשון לציון וקדנציה קצרה גם במכבי תל אביב. את צעדיו הראשונים כמאמן ראשי עשה בעונת 2011/12 ונהריה היא תחנתו הרביעית, אחרי בני השרון, הפועל יקנעם/מגידו אותה הציל מירידה לליגה השלישית והוד השרון, אותה כאמור הוביל עד לגמר הפלייאוף.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "אני חושב שהבחירה ברועי חגאי ראויה ואנו בטוחים ביכולתו להצעיד את הקבוצה להישגים ולהביא אותה למטרה בה כולנו רוצים והיא לחזור לליגת העל".

חגאי צפוי להיפגש בימים הקרובים עם ליאור אנגלמן, שהיה עוזרו של מינסטר, על מנת לבחון את האפשרות שימשיך בתפקידו כעוזר מאמן גם לצידו של חגאי. הגארד האמריקאי נייט מילר צפוי להמשיך עונה נוספת בקבוצה. מילר העמיד העונה ממוצע של 18.5 נק' ב-22 משחקים.

רועי חגאי: "עירוני נהריה זה מועדון גדול עם מסורת וקהל נפלא. נהריה היתה בליגת העל ושיחקה במפעלים אירופיים ואני רוצה להחזיר אותה לקדמת במת הכדורסל בישראל. במשחק השלישי שלנו בנהריה, ראיתי את פוטנציאל הקהל האדיר שיש לקבוצה וזו אחת הסיבות שהניעו אותי לבוא. 2000 צופים שבאים לראות משחק בליגה שנייה זה משהו שלא רואים כל יום ומלמד על הרעב הגדול שיש בעיר לכדורסל טוב ואיכותי. המטרה היא לעלות לליגת העל ואני מוכן לאתגר. לקבוצה יהיה צביון מקומי, כי אנחנו נהיה חייבים את תמיכת הקהל להשגת המשימה. אני מבטיח לקהל הנהריינים שהוא יראה קבוצה טובה ולוחמת".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות