fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קופיקס פתחה את הסניף ה-40 בנהריה

קופיקס סניף נהריה (צילום יח"צ)
קופיקס סניף נהריה (צילום יח"צ)

רשת "קופיקס" המציעה את מוצריה במחיר אחיד של חמישה שקלים, משיקה סניף ראשון בנהריה זהו סניפה הראשון של הרשת בעיר והסניף ה-40 של הרשת. סניפה הראשון של רשת קופיקס הוקם בתל אביב בספטמבר 2013 והוביל עמו מהפכת מחירים, כשהציע קונספט חדשני של קפה ומוצרי מזון בחמישה שקלים. קופיקס מקימה סניפים חדשים בקצב מהיר במיוחד והיא עתידה למנות 50 סניפים עד סוף שנת 2014.

קופיקס סניף נהריה (צילום יח"צ)
קופיקס סניף נהריה (צילום יח"צ)

בסניף שנפתח בנהריה יוצעו מגוון מוצרי הרשת וביניהם קפה, כריכים, מיצים טבעיים מנות מבושלות, קישים ומאפים. הרשת ממשיכה לחדש ולרענן את תפריטה ולהציע מוצרים חדשים ועונתיים בחמישה שקלים. בסניף יוצעו גם מוצרים מתפריט החורף כגון מרקים, סחלב, צ'אי ועוד. בכל שבוע מציעה הרשת את "מוצר השבוע" – בכל שבוע מוצר חדש ומתחלף כגון כלי בית, מוצרים עונתיים, מוצרי טקסטיל לבית ועוד.

מנכ"ל רשת קופיקס חיים אהרון :"אנו ממשיכים להתרחב, ומחפשים מיקומים חדשים , בכל הארץ, במיוחד לאור הצלחת הסניפים שנפתחו לאחרונה בערים רבות והפכו למוקד משיכה מרכזי באזורם. אין לנו ספק, כי גם בנהריה הסניף ינחל הצלחה, זאת לאור העובדה שתושבים רבים פנו אלינו בבקשה שנפתח סניף בעירם.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות