fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קובי ויצמן: אנחנו הגשר המחבר את כל גוני האוכלוסייה

קובי ויצמן, נהריה. בן 38 נשוי לאושרי פלוס ארבעה
העצמה למערכת החינוך. קובי ויצמן (צילום: יח"צ)
העצמה למערכת החינוך. קובי ויצמן (צילום: יח"צ)
העצמה למערכת החינוך. קובי ויצמן (צילום: יח"צ)
העצמה למערכת החינוך. קובי ויצמן (צילום: יח"צ)

מקצוע: ראש המטה של סגן שר החינוך, אבי וורצמן.

סיעה: הבית היהודי.

רזומה: ניסיון עשיר בהפעלת פרויקטים חברתיים וחינוכיים בהיקפים גדולים. בצבא שירת כלוחם וכסמ"פ בעורב גולני, במסגרתו זכה ויצמן לאות מפקד מז"י קצין מצטיין. כיום הוא משרת כקמב"צ בדרגת סרן (מיל') בחטיבה 310. בעל תואר ראשון (B.A) בלוגיסטיקה מטעם החוג המשולב למדעי החברה ותואר שני (M.b.A) במינהל עסקים מטעם אוניברסיטת בר אילן. בין השנים 1999-2010 שימש מנכ"ל ישיבת ההסדר בנהריה והיה אחראי לבניית קמפוס מפואר בהיקף של 4500 מ"ר. בשנים 2001-2012 כיהן בתפקיד מנכ"ל עמותת "בית נריה בנהריה" הפועלת בתחומי עשייה רבים בעיר בהיבטי החינוך, הרווחה, קליטת עלייה ועוד. במהלך 2010-2012 במקביל לתפקידו בבית נריה, שימש סמנכ"ל שיווק ופיתוח ישראל בארגון "ידידים למען הנוער והחברה", תפקיד שכלל עבודה אינטנסיבית מול ראשי רשויות, מנכ"לי עיריות, מנהלי מחלקת חינוך ורווחה, לצורך הפעלת תוכניות לנוער בסיכון, הכנה לצבא ותוכניות תעסוקה לצעירים. במקביל לתפקידיו, ייסד ויצמן בשנת 2008 את חברת "נ.ע.ם" העוסקת ביעוץ ארגוני, בהכשרה ובליווי לארגונים ועמותות בגיוס משאבים, בעבודה מול משרדי ממשלה ומוסדות ממשלתיים דוגמת הסוכנות היהודית, קרן היסוד, הג'וינט, ההסתדרות הציונית העולמית, החטיבה להתיישבות ועוד. כיום ויצמן חבר בוועדה האסטרטגית של קרן שח"ף, וחבר פורום מנהל ב"קרן קהילות"- קרנות העוסקות בחיזוק הפריפריה והבאת צעירים לגליל.

מצע: בסיעת הבית היהודי, יש מקום לכולם, אנחנו הגשר המחבר את כל גוני האוכלוסייה, כל אחד מתושבי העיר יוכל להתחבר לחזון וליעדים שלנו בתחומי החינוך, הערכים, הנוער והצעירים והתעסוקה. יש לנו תוכנית עבודה מפורטת וברורה שלא קשה ליישמה בתחום החינוך, בתחום התעסוקה, בתחום התרבות, בתחום הנוער והצעירים, ואנו יודעים בדיוק כיצד ניתן ליישם אותה בצורה עניינית כך שכל תושב ירגיש אותה.

על העיר: נהריה זו עיר עם פוטנציאל ענק להתפתחות. העיר חייבת לבצע מספר דברים עיקריים בהם היא לא מספיק חזקה: הכנסת תוכניות העצמה לתוך מערכת החינוך, יצירת מקומות תעסוקה לצעירים ולמבוגרים כאחד והכנסת נשמה ושמחה לעיר הזאת, יש כאן עצבות מסוימת בלתי מוסברת, שחייבים לעצור אותה.

הדבר הראשון שאעשה אם אבחר: אפעל לבחון את כל התוכניות הקיימות בעיר בתחום החינוך, כדי להעצים אותם ולנסות להביא כמה שיותר שותפים ממשרדי ממשלה ומקרנות, ולתת כאן דחיפה רצינית לתחום זה.

מילה טובה: מפלגת הצעירים – הם לא פראיירים. למרות שאנחנו חולקים יחד את תחום הצעירים, ואין להם ניסיון, אני אוהב את האמביציה והרצון שלהם לשנות, ואני מקווה שהם יצליחו להיכנס למועצה.

האשה שאיתי: "קובי הוא אדם מסור וחרוץ, שעובד לילות כימים בשביל לסייע לכל אחד, הוא כל חייו הנהיג – כיו"ר מועצת תלמידים, כקצין ומפקד, כמנכ"ל מגיל צעיר, הוא מזל אריה. יש לו את התכונות של הנהגה. הוא יודע את הכיוון הכללי, אבל גם יודע לרדת לפרטים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות