fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

פירון: "בשנה הקרובה ייפתח בית ספר מקצועי בצפון"

שר החינוך, הרב שי פירון, ערך סיור חינוכי ראשון במחוז הצפון ונפגש עם התעשיין סטף ורטהימר. "בכוונתנו להחזיר את החינוך המקצועי למערכת החינוך".
ביקור שר החינוך בצפון
ביקור שר החינוך בצפון (צילומים: ששון תירם)

שר החינוך, הרב שי פירון, פתח השבוע את ביקורו הראשון במערכת החינוך של מחוז צפון יחד עם מנהלת המחוז, ד"ר אורנה שמחון. במהלך ביקורו נפגש שר החינוך עם התעשיין, סטף ורטהיימר, במטרה להצמיח מחדש את החינוך המקצועי ובתוך כך ליצור שיתופי פעולה בהקמת מוסדות חינוכיים מקצועיים, במחוז צפון ובמחוזות מרכז ודרום.

כמו כן, נועד השר פירון עם יו"ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מעלות – תרשיחא שלמה בוחבוט ועם למעלה מ- 60 ראשי רשויות לדון עימם בנושאי חינוך. השר דיבר על חשיבות בחיזוקה של מערכת החינוך ותרומתה של הרשות המקומית בבניית מערכת חינוך איתנה.

כמו כן, ביקר השר פירון בבתי הספר במחוז, במרכז להכשרה מקצועית "צור לבון" ובמכינה הקדם צבאית "צור שלם". לאחר מכן יצא השר למפגש סיכום של "צעדת האביב", באזור מעלות תרשיחא, במסגרתה השתתפו כ- 4,000 תלמידים. הצעדה מהווה חלק ממדיניות המשרד לפיה התלמידים יכירו את הארץ באמצעות הרגליים ומראה העיניים.

השר פירון השתתף בעצרת הילדים והנוער ה- 13 של החברה להגנת הטבע ובכפר הנוער הודיות. בשיחה עם תלמידי כפר הנוער, הציע השר לתלמידים לנצל את הימים האחרונים של השנה לפני חתימת פרק 12 שנות הלימוד שלהם. השר ציין בפני התלמידים כי החוויות של הימים האחרונים במערכת החינוך תלווינה אותם לאורך כל תחנות חייהם.

התלמידים עצמם שיבחו את הצוות החינוכי המסור של הכפר וציינו את היחס האישי לו הם זוכים.

 

ביקור שר החינוך בצפון
ביקור שר החינוך בצפון (צילומים: ששון תירם)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות