fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה ניצחה 64:67 את בני הרצליה אחרי 9 שנים

יהונתן שולדבראנד (צילום: מנהלת הליגה)

עירוני נהריה הצליחה לעצור רצף של שלושה הפסדים בליגה, עם ניצחון חוץ על בני הרצליה באולם "המבצר", ניצחון ראשון אחרי 9 שנים בהן לא הצליחה לנצח אותה.

במשך 35 דקות החבורה של המאמן אריק אלפסי נאלצה לרדוף אחרי הרצליה עד שליהונתן שולדבראנד פשוט נמאס. השד הויקינגי יצא מהפורוורד הותיק שהיה בכל מקום על המגרש ותרם 10 נק' בחמש הדקות האחרונות, כשעד אז לא תרם נקודות ובמו ידיו הביא את הניצחון.

נהריה עוד עלתה ליתרון 0:4 בתחילת המשחק עם 4 נק' רצופות של סקוטי הופסון שמתחיל להיכנס לעניינים, אבל כאן היא איבדה את היתרון ופשוט לא הצליחה להחזיר אותו אף על פי שהציגה משחק התקפה סבלני ומשחק הגנה מצוין. 44:48 להרצליה במחצית.

סקוטי הופסון (צילום: מנהלת הליגה)
סקוטי הופסון (צילום: מנהלת הליגה)

 

5 וחצי דקות לסוף המשחק, כשהרצליה הובילה 49:57 ונראה שנהריה לא תצליח לסגור את ההפרש, שולדבראנד עם 5 נק' רצופות צימק ל-53:57 (דקה 35). הרצליה לא ויתרה כל-כך בקלות וענתה לנהריה בכל פעם בצד השני של המגרש. 2 דק' לסיום יינסי גייטס עם דאנק גדול השווה ל-61:61 ושולדראנד והוספון דאגו להשאיר את היתרון בצד הנהרייני 63:65 דקה לסיום. הרצליה עוד הייתה יכולה להשוות מקו העונשין, אבל דייקה רק פעם אחת ושולדבראנד בצד השני קבע ניצחון 64:67 מקו העונשין.

קלעו לנהריה: יינסי גייטס 17 נק', סקוטי הופסון 13 נק', יהונתן שולדבראנד ודרווין קיצ'ן (7 כ"ח, 5 אס') 10 נק' כ"א, ניק פאוסט 7 נק', ערן אסנטי 4 נק', סטו דאגלאס 3 נק', איגור נסטרנקו 2 נק', ניב ברקוביץ' 1 נק'.

יהונתן שולדבראנד (צילום: מנהלת הליגה)
יהונתן שולדבראנד (צילום: מנהלת הליגה)

אריק אלפסי: "היה לנו חשוב מאוד לנצח כאן, אחרי הנסיעה המתוקשרת והחשובה לגזיאנטפ בה עשינו היסטוריה ועלינו לטופ 8 ביורופקאפ. שמרנו יוצא מן הכלל. על ההתקפה יש לנו עוד הרבה מה לעבוד, צריך להכניס את סקוטי הופסון לעניינים. אני שמח על איך ששמרנו ברבע האחרון ויצאנו עם הניצחון. כל פעם שיינסי גייטס בא ככה אגרסיבי, הקבוצה שלנו משחקת חזק מאוד".

על יהונתן שולדבראנד, שעשה את ההבדל עם 10 נקודות ברבע האחרון הוסיף אלפסי: "יהונתן לא התחיל את המשחק טוב, אולי הוא היה עצבני קצת שהוא הפסיד בתחרות הקליעות שלנו באימון הבוקר. הוא שחקן חשוב מאוד לקבוצה שלנו, ביקשתי שיחפשו אותו יותר וברבע האחרון סקוטי הופסון ודרווין קיצ'ן עשו את זה מצוין".

על מאבקי הכניסה לפלייאוף: "הכל צפוף בליגה, יש לנו משחק חוץ חשוב נגד קרית גת בשבוע הבא ועד סוף הסיבוב גם את גלבוע/גליל ואנחנו רוצים לנצח את שני המשחקים האלו. אנחנו צריכים לשלב בין הליגה לאירופה ולקחת את הניצחונות. קבוצות שמגיעות יותר בפוקוס וייקחו את המשחקים הצמודים האלו, יהיו בצמרת בסוף העונה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות