fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה מתחזקת ומחכה למכבי ת"א

עירוני נהריה, במומנטום חיובי אחרי 3 ניצחונות ליגה רצופים, תארח במחזור הקרוב, ביום שני, את מכבי ת"א למפגש שכולו חגיגת כדורסל. המאמן חגאי: "חייבים להמשיך לנצח כדי לברוח מהתחתית"
ברוכים הבאים. שחקני החיזוק החדשים של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ברוכים הבאים. שחקני החיזוק החדשים של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עירוני נהריה ממשיכה את ההתאוששות המופלאה שלה, ובמחזור האחרון השיגה ניצחון ליגה שלישי ברציפות כשגברה במשחק חוץ ובקרב תחתית חשוב על הפועל גלבוע/גליל, 76:74. הניצחון העלה את נהריה למקום ה-9 בטבלה והרחיק אותה 2 נקודות מהמקום האחרון, שם נמצאת מכבי אשדוד.

היה זה משחק בכורה לזר החדש של נהריה, האמריקאי פרנק רובינסון (30, 1.93 מ'). רובינסון שיחק בעבר בישראל במכבי חיפה ובמ. כ. הבקעה ובעונה האחרונה בקבוצת פנלפסיניאקוס מהליגה הראשונה ביוון.

כמו במפגש בין השתיים בסיבוב הראשון, גם הפעם התנהל משחק צמוד ושקול, שהוכרע רק בשניום הסיום. אלא שהפעם, בניגוד לסיבוב הקודם, היתה ידה של נהריה על העליונה. הרבע הראשון הסתיים ביתרון קל של נהריה, 24:25. ברבע השני הצליחו המארחים לחולל מהפך בתוצאה וסיימו אותו כשהם ביתרון, 41:46. הרבע השלישי המשיך להיות צמוד והסתיים בשוויון, 59:59.

הדרמה הגדולה הגיעה בדקה האחרונה, אחרי שגלבוע/גליל צלפה מחוץ לקשת וכפתה שוויון, 74:74. נהריה יצאה להתקפה בסיומה חדר ווילאמסון לסל והעלה את נהריה ל-74:76 (45 שניות לסיום). גליל ניסתה להגיב אך איבדה את הכדור. נהריה יכלה לגמור עניין, אך החמיצה את ההזדמנות. הכדור האחרון היה בידי שחקני גלבוע/גליל, שזרקו מעבר לקשת בניסיון אחרון להשיג הכרעה, אך החטיאו.

רותבארט השתלט על הריבאונד וחיבק את הכדור עד לצליל הבאזר. לנהריה קלעו: ג'ון וויליאמסון – 19 נק' (9 כ"ח), רוברט רות'בארט – 17 נק' (10 כ"ח), קני לאוסן – 14 נק', מארק ליונס – 13 נק', אייל שולמן – 6 נק' (6 אס'), פרנק רובינסון – 4 נק' (9 כ"ח), ערן אסנטי – 3 נק'.

המאמן רועי חגאי: "ההפסד בגביע המדינה לנתניה, השפיע עלינו לטובה, כי הוא עורר אותנו בזמן והחזיר אותנו לקרקע. הגענו למשחק הגביע אחרי ניצחונות על הפועל ירושלים והפועל ת"א, ופתאום באה קבוצה קטנה וצנועה שהראתה לנו מה קורה לקבוצה שרוצה יותר. בדיעבד, ההפסד בגביע החזיר אותנו לתלם ונלחמנו כדי להשיג את הניצחון הזה. חשוב שנמשיך לצבור עוד ניצחונות כדי לברוח מהתחתית".

במחזור הקרוב צפויה חגיגת כדורסל בהיכל הספורט בעין שרה כשנהריה תארח את מכבי ת"א, אלופת אירופה.  "אני לא יודע מה תהיה התוצאה, אבל הולך להיות ערב כדורסל חגיגי בעיר. כאנדרדוג, נבוא כדי ליהנות" אמר חגאי

לקראת המשחק נגד מכבי ת"א, תצא הקבוצה בהפצה מוקדמת של כרטיסים. המכירה תתקיים ביום שישי, בין השעות: 12:00 – 14:00, בקופות האצטדיון בהיכל הספורט עין שרה. המחירים: מבוגר – 70 שקלים. חיילים, נוער וילדים – 40 שקלים. עד כה נמכרו יותר מאלף כרטיסים וההערכה היא שכל הכרטיסים יימכרו, כך שקופות ההיכל ביום המשחק, כלל לא ייפתחו.

עירוני נהריה צילום: יניב לני
עירוני נהריה צילום: יניב לני

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "אנחנו נותנים כבוד למכבי ת"א, אבל אף קבוצה לא חסינה מהפסדים. כמו שהפתענו את הפועל ירושלים ואת הפועל ת"א, ככה אנחנו יכולים להפתיע גם את מכבי ת"א. הבדלי התקציב וסגל השחקנים בין הקבוצות די ברור, אבל ביום נתון אחד, וזה כבר הוכח בספורט, הכל יכול לקרות". ג'וליאן מבונגה, ששבר את ידו לפני כחודש, שוחרר.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות