fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה חטפה תבוסה ביתית 80:61 ממכבי חיפה

נהריה רושמת כבר הפסד שלישי ברציפות ויורדת אל המקום השישי בטבלה
הפסלס המאוכזב של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הפסלס המאוכזב של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עם פתיחתו של הסיבוב השני, הקבוצה רשמה אמש (מוצ"ש) הפסד שלישי ברציפות, כשאירחה בעין שרה את מכבי חיפה. נהריה עבדה קשה והצליחה להיצמד לחיפה במשך רבע וחצי, אבל בסיום נכנעה 80:61. לא מן הנמנע שבקרוב המאמן אריק אלפסי יעשה שינויים בסגל ויחזק את הקבוצה, אך מגבלת התקציב היא זו שכרגע גורמת לעיקוב.

הברומטר של נהריה. ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הברומטר של נהריה. ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה רפדה אחרי חיפה מפתיחת המשחק, אבל הצליחה לעלות ליתרון ראשון 13:14 אחרי 7 דקות. חיפה המשיכה לשלוט במשחק וריצת 0:8 העלתה אותה ליתרון דו ספרתי 26:38 (דקה 17) שאילץ את אלפסי לקחת פסק זמן שעצר במעט את הריצה של חיפה, אבל להפסקה נהריה ירדה בפיגור 42:29.

עם פתיחת המחצית השניה נקודות של אנתוני פישר וגילברט בראון צימקו במעט את ההפרש ל-36:44 (דקה 22), אבל חיפה לא התרגשה והלמה פעם אחר פעם בנהריה ובסיום ריצת 0:10 עלתה ליתרון מבטיח 36:54 (דקה 25) ממנו נהריה כבר נשברה ולא הצליחה לחזור למשחק. בסיום הפסד כואב לנהריה 80:61 שמוריד אותה למקום בשישי בטבלה עם מאזן 6:6.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אריק אלפסי: "לא ככה רציתי לפתוח את הסיבוב ובכלל לא רציתי שניראה ככה במשחקים האחרונים. אנחנו לא נראים טוב כבר תקופה ויש לנו עוד ליגה ארוכה ואנחנו לא יכולים להראות ככה בבית. לא התאמנו את עצמנו לאגרסיביות של חיפה למרות שלמדנו מזה במשחק הראשון נגדם. נתקענו בהתקפה ולא שמרנו טוב הם שיחקו יוצא מן הכלל ומגיע להם כל הקרדיט. אנחנו צריכים לחשוב איך אנחנו משפרים את הקבוצה. אנחנו צרכים להבין שבצורה שבה אנחנו משחקים אנחנו לא יכולים לנצח משחקים בליגה. זאת ליגה קשה מאד ואני חושב שאנחנו לא נותנים מספיק".

קלעו לנהריה: גילברט בראון 13 נק', מייקל אומה 15 נק', ניב ברקוביץ 10 נק' (5 אס'), קמרון קלארק ואנתוני פישר 8 נק' כ"א, ריצ'רד האוול 6 נק' (8 כ"ח), ערן אסנטי 1 נק'.

ביום רביעי הקרוב 23.12 נהריה תארח בשעה 20:55 את מכבי הרצליה במסגרת שמינית גמר גביע המדינה בכדורסל. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ 55

הפסלס המאוכזב של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הספסל המאוכזב של עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות