fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 88:82 להפועל ירושלים

עירוני נהריה ממשיכה לשמור על יציבות האי היציבות שלה ואמש (מוצ"ש) רשמה הפסד שני ברציפות, הפעם 82:88 בעין שרה מידי הפועל ירושלים.

 

נהריה הובילה לאורך דקות ארוכות ונהנתה מעוד ערב התקפי נהדר של דומיניק ווטרס ואיגור קולשוב, אבל נענשה פעם אחר פעם בירידה איטית להגנה ובחוסר האגרסיביות שמאפיין אותה מתחילת העונה
נהריה פתחה את המשחק עם שלשה של איגור קולשוב והמשחק התנהל בקצב מהיר ששיחק לטובת נהריה. קולשוב הוסיף עוד שלשה, אבל ההגנה של נהריה היתה רכה מידי, 4:6 לנהריה (דקה 2). נהריה המשיכה לשחק בסבלנות בהתקפה וגפני קבע 6:11 אחרי שלשה (דקה 4). ירושלים לא נלחצה וידעה לנצל את הרכות בהגנה של נהריה ולצמצם ל- 11:13 (דקה 6). איתי שגב שהיה נהדר בשני צידי המגרש יחד עם ווטרס העלו את נהריה ליתרון 19:24 (דקה 9) וג'ף אדריאן דאג להוריד את נהריה ביתרון 24:27 בסיום הרבע הראשון.

איתי שגב (צילום: אדריאן הרבשטין)

הרבע השני היה צמוד מאד ו-7 פעמים נקבע שוויון בין השתי הקבוצות. קצב הנקודות נרגע משמעותית מהרבע הקודם ונהריה הצליחה לשמור על ההובלה עם הירידה למחצית 42:43.

נהריה פתחה את המחצית השניה עם שלשה נוספת של קולשוב מטווח אן בי איי שאחר כך הוסיף אסיסט למי אם לא ווטרס, 44:48 דקה  (22). ההגנה של נהריה המשיכה להראות שערוריה אבל ההתקפה המשיכה לתפקד ומקניל צלף שלשה48:55  (דקה 24). ווטרס המשיך להיות האיש החם של נהריה על הפרקט אבל ירושלים לא התאמצה במיוחד כדי לייצר נקודות, 60:57 לנהריה (דקה 27). לירושלים נמאס ואחרי דקות ארוכות חזרה להוביל ועלתה ליתרון 63:63 (דקה 29). אייל שולמן דייק פעמיים מקו העונשין ואת הרבע השלישי נהריה סיימה ביתרון 64:65.

מקניל פתח את הרבע הרביעי שוב עם שלשה אבל ירושלים עשתה נקודות ללא בעיה ועלתה ליתרון 68:61 אחרי שני איבודי כדור של נהריה (דקה 32). ההתקפה של נהריה נתקעה למעך כמעט 5 דקות בהן ירושלים הגדילה את היתרון ל-76:70 (דקה 37) עד שקולשוב צלף שלשה נוספת וצימק ל-73:76. ירושלים לא נתנה לנהריה הזדמנות להפוך את התוצאה למרות נסיונות של ווטרס וקולשוב ובסיום נהריה רשמה הפסד 82:88.

דומיניק ווטרס (צילום: אדריאן הרבשטין)

קלעו לעירוני נהריה: דומיניק ווטרס 26 נק' (9 אס'), איגור קולשוב 16 נק', איתי שגב 12 נק' (13 כ"ח), ג'רל מקניל 10 נק', טוני גפני 7 נק', טראוויס ווריק 5 נק', ג'ף אדריאן 3 נק', אייל שולמן 2 נק', ניב משגב 1 נק'.

מאמן נהריה דני פרנקו: "בסופו של דבר אנחנו לא הקבוצה הכי מוכשרת, אבל ברגע שיש לנו חוסר יציבות בתוך הקבוצה אז זה משפיע עלינו וזה בא לידי ביטוי במשחקים. מנטאלית, יש פה קבוצה של אנשים שהם חזקים בראש וגם מבחינה חברתית הם מאד מחוברים ומאד מלוכדים, אז אף אחד מהם לא אוהב להפסיד. אמנם אנחנו מפסידים קצת יותר ממנה שתכננו, אבל בינתיים אנחנו צריכים לקבל יותר ועדיין זה לא מספיק. אנחנו עדיין לא מקבלים מספיק מהשחקים ולא מנצלים מהם את מלוא הפוטנציאל, כל פעם מסיבה אחרת. מקניל עכשיו פצוע בברך וזה משפיע מאד על היכולת שלו וראינו כשהוא כשיר יחד עם דומיניק זה כבר מתכון להצלחה. אבל אנחנו לא יכולים לחכות לפעם ב… ששניהם ביחד יהיו במשחק טובים. מצד שני, אנחנו לא עמוקים כמו הקבוצות העמידות יותר של הליגה. המשחק הזה אולי מראה סממן שאנחנו מריכים לשמור על הריכוז עד הסוף אבל לא היה לנו מספיק כלים כדי להיות יותר דקות טובים כמו שהיינו בחלקים מסוימים של המשחק וזה בא לידי ביטוי לקראת הסוף".

דני פרנקו (צילום: אדריאן הרבשטין)

בעיום ראשון 13.1 נהריה תצא למשחק חוץ מנגד מכבי אשדוד. על המשחק נגד הוסיף פרנקו: "הליגה הזאת הרגילה אותנו לזה שאתה משחק משחק משחק ובסוף כולם מוצאים את עצמם בסיבוב השלישי שהם בעמדת זינוק לפלייאוף או נגיעה מלמטה. זה משחק נגד יריבה שניצחנו בבית וזה מאד חשוב מבחינה טבלאית".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות