fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הובסה בעין שרה 80:59 על ידי הפועל תל אביב

אריק אלפסי | צילום: אדריאן הרבשטיין
אריק אלפסי | צילום: אדריאן הרבשטיין

לפני זמן קצר הערב (שני) עירוני נהריה ספגה תבוסה צורמת בעין שרה 80:59 מידי הפועל תל אביב. בכך נהריה רושמת הפסד חמישי ברציפות שמשאיר אותה במקום הלפני אחרון בטבלה והיא רואה איך הקבוצות מעליה בורחות לה.

נהריה התחילה טוב את המשחק ובסיום הרבע הראשון הובילה 17:22. ברבע השני הפועל תל אביב השתלטה על העניינים והובילה 31:38 במחצית. במחצית השניה הפועל תל אביב כבר היתה גדולה על נהריה שנראתה שבורה מנטאלית וככל שהמשחק התקרב לסיומו האורחים באדום הגדילו את ההפרש והשפילו עוד קצת את נהריה.

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קלעו לעירוני נהריה: טרי אלן 19, יפתח זיו 13, אריק גריפין 10, איגור נסטרנקו 6, דגן יבזורי 5, ניב משגב 4, מייק הנרי 2.

מאמן נהריה אריק אלפסי: "בחצי הראשון היו דקות טובות אבל ברבע השלישי כשהם ברחו לנו ויתרנו יותר מידי מהר על המשחק וזה קורה לנו הרבה. ההתקפה שלנו היתה נוראית ולא ייצרנו מצבים אחד לשני ולא הגענו למצבי זריקה בכלל. אנחנו חייבים להביא שחקן דחוף אבל כל מי שכאן חייב להרים את עצמו. גם זה שאנחנו נביא לא צריך לתלות בו תקווה כי אנחנו עמוק בבוץ. כולם צריכים לתת יותר על המגרש ולהפסיק לדבר. מטריד אותי מאד שאנחנו מותרים על המשחק ואיך שהקבוצה נראית. כואב לי שהמועדון הזה נמצא במצב הזה. אנחנו חייבים להיות חזקים ויש עוד סיבוב שלם ודברים חייבים להשתנות פה באופן קיצוני".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות