fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובד עירייה לקה באירוע מוחי ויוכר כנפגע עבודה

מחסנאי שעבד בעיריית נהריה התלונן על כאבים בחזה לאחר ויכוח עם מנהלו. במהלך חייו אף עישן שתי קופסאות סיגריות ולקה בליבו. למרות זאת הוא הוכר על ידי ביטוח לאומי כנפגע תאונת עבודה
עו"ד שי אלמקייס
עו"ד שי אלמקייס (צילום: עצמי)

עובד עירייה הוכר כנפגע עבודה לאחר שלקה באירוע מוחי. התובע, בן 53 תושב נהריה, עובד למחייתו כמחסנאי בעיריית נהריה. במהלך חייו עישן 2 קופסאות סיגריות ביום, למרות שבשנת 2008, לקה בליבו.

המקרה ארע בשנת 2010. העובד הגיע ליום עבודה שגרתי והחל ויכוח עם אחד ממנהליו במחלקה. התובע החל לחוש ברע אך המשיך את יום עבודתו ופנה לביתו. לאחר מספר ימים ומאחר והכאבים הלכו והחריפו, פנה התובע לקופת חולים ולאחר בדיקה ראשונית הוזמן בדחיפות אמבולנס והוא פונה ליחידת טיפול נמרץ בבית חולים נהריה.

עו"ד שי אלמקייס
"הכרה תקדימית". עו"ד שי אלמקייס (צילום: עצמי)

מיד עם קבלתו בטיפול נמרץ, אובחן התובע כסובל מאירוע מוחי חריף, אשר התבטא בשיתוק כל פלג גופו השמאלי, ומיד החלו בסדרת בדיקות ומתן טיפול רפואי ראשוני.

באמצעות משרד עורכי דין שי אלמקייס הוגשה תביעה למוסד לביטוח לאומי, בטענה כי הויכוח אשר אירע בעבודה הוא הגורם לאירוע המוחי ועל כן יש להכיר בתובע כנפגע בעבודה.

התובע ומנהל עבודתו, נחקרו על ידי חוקר הביטוח הלאומי ובימים אלו נתקבלה הודעה כי האירוע המוחי שבו לקה התובע הוכר כתאונת עבודה, למרות שהתובע סבל מגורמי סיכון ממשיים שהיו עלולים לגרום לאירוע מוחי מהסוג הזה.

עו"ד אלמקייס: "למרבה הצער, רוב התביעות מסוג זה נדחות על ידי הביטוח הלאומי. מדובר בהכרה תקדימית ונדירה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות