fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוף-סוף תנאים לכחולי המדים

רוצים להגיש תלונה? קחו מספר וחכו לתורכם. נעצרתם ללילה? לתא שלכם יוזרם אוויר נקי. תחנת המשטרה החדשה של נהריה כוללת חדר הכושר, חדרים ממוגנים, חדר פנאי, תאי עצורים ועוד, ובתנאים של בית מלון חמישה כוכבים. ההשקה: בעוד שלושה שבועות
תחנת משטרת נהריה החדשה (צילום: רותם כבסה)
תחנת משטרת נהריה החדשה (צילום: רותם כבסה)

בעוד שלושה שבועות יגשימו שוטרי תחנת נהריה חלום של עשרות שנים. בהשקעה של 30 מיליון שקלים נבנתה בעיר תחנת משטרה חדשה, כמו שרק עיר של 60 אלף תושבים צריכה שתהיה לה, ומזמן. תם עידן המדרגות הבלתי נגמרות בכניסה למבנה ללא מעלית. יותר לא יעמדו נכים מול המדרגות בכניסה ויחשבו פעמיים האם להגיש תלונה. יותר לא תשמעו את העצורים על לילה בתא מול עמדות הקבלה.

תחנת משטרת נהריה החדשה (צילום: רותם כבסה)

תחנת נהריה, שנשארת בדיוק באותו מקום, משנה את פניה וזוכה להכרה ומעמד, לו חיכתה שנים רבות. בעוד פחות מחודש יארח מפקד התחנה סנ"צ אילן הרוש את כל בכירי המשטרה בארץ, והתחנה תושק בטקס חגיגי. ביום חמישי שעבר ערכתי סיור ראשון בתחנה, שהולכת להיות מודל לחיקוי לתחנות אחרות בארץ. הציוד הטכנולוגי שהושקע בה מזכיר מפעל היי-טק עשיר.

בלי ריח של ביוב

מפקד התחנה, סנ"צ הרוש, משרת במשטרה 30 שנים. לתפקיד מפקד התחנה מונה לפני שנתיים. מדי יום ביומו הוא נוסע מעיר מגוריו, קרית שמונה, לנהריה. הוא מפקד על 120 שוטרים. בעברו פיקד על תחנות קרית שמונה ומשגב. מיד כשנכנס לתפקיד הציב לעצמו מטרה: לשפר את השירות לתושבים ולתת את הכבוד הראוי לשוטרי התחנה.

הכתבה המלאה תתפרסם ביום שישי בעיתון צפון – 1 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות