fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוג של מולטי טאלנט

היא גידלה לבדה חמישה ילדים לתפארת. היא עסוקה מבוקר ועד לילה בפעילות ציבורית. היא תקציבאית אגף החינוך בעיריית נהריה. היא סגנית יו"ר ועד עובדים. והיא בולדוזר אמיתי. האם תהיה רותי נחום משכונת ממשלתי בנהריה האישה הראשונה בראשות העירייה?
רותי נחום
אף פעם לא תקטר. רותי נחום (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בנהריה היא נחשבת לאישה משפיעה שמסמנת מטרה והופכת כל יעד להישג. השנה היא חגגה יום הולדת 50, היא עובדת כתקציבאית אגף החינוך בעיריית נהריה ומעורבות חברתית בארגונים שונים למען הזולת והרצון לסייע עומד תמיד נגד עיניה.

תכירו את רותי נחום, אשת אשכולות, ילידת נהריה, שבמקום עבודתה מכנים אותה "המוח של העירייה”. בחוגים מסוימים היא נחשבת כאישה מבטיחה שיכולה להצעיד את נהריה בעוד מספר שנים בפוליטיקה המקומית.  בפייסבוק העלו לאחרונה, את תמונה תחת הכותרת האישה לראשות העירייה.

רותי נחום
אף פעם לא תקטר. רותי נחום (צילום: אדריאן הרבשטיין)

רותי נחום נולדה, גדלה וחיה עד היום בשכונת ממשלתי בעיר בבית בו גדלה. היא אמא חד הורית לחמישה ילדים שגידלה לבדה. היא מנהלת חשבונות במקצועה, ולתדהמתנו גילינו שנחום משמשת משפחת אומנה, בעשור האחרון על ידי משרד הרווחה ומגדלת בני נוער שנפלטו מביתם. דבר שעל פי מקורביה היא לא נוטה לדבר עליו כלל. חבר שמכיר אותה אמר כי היא מאמינה שכך צריך לגדל ילדים, בחינוך לערבות הדדית.

אז, נתחיל מהסוף. רותי נחום קבלה השנה אות עובדת מצטיינת רשותית מעיריית נהריה ומראש העירייה, ז'קי סבג. בחודש מאי ארגנה כנס של 600 בוגרי בית ספר רמב"ם בנהריה. כנס מחזור הגדול מסוגו לציון 60 שנה לבית הספר בשכונת ממשלתי. בית הספר בו למדה וגדלה, בו למדו ילדיה. כנס שסיפרה בעבר שהיה פרויקט חייה, עליו עמלה במשך חצי שנה לאתר את כל הבוגרים ברחבי הארץ והעולם, דרך תמונות שהעלתה לפייסבוק וקבוצה שפתחה.

חבר קרוב: “תחילת דרכה הציבורית של נחום החלה כשהייתה יו"ר ועד הורים בבית ספר רמב"ם. היא עבדה כמנהלת חשבונות בחברה פרטית, ואז החל לבעור בה הצורך לשנות. מכאן הבינה כי היא חייבת לקחת חלק בעיר שהיא מאד אוהבת. היא לא צפתה מה יקרה אבל אמרה אני רוצה לעזור, אני רוצה להיות חלק…

"היא סוג של מולטי טאלנטאישה צנועה מאדאף פעם לא מתיימרת להגיד אני ואני… היא מאמינה כי יש ביכולתה בעתיד הרחוקלתת מעצמה למען העיררותי תמיד תיסדרבכל מקום שתשימי אותה ותנסה בכל מערכת במקום להתלונן ולהגיד לא טוב ולא בסדר ולקטרלהוציא את המיטב…"

רותי נחום סירבה להגיב על הכתבה.

הכתבה המלאה בפרויקט המבטיחים של " צפון-1 "

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות