fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: רוצח אסתר דזינדזיחאשווילי נידון למאסר עולם

ב-28 לפברואר 2012 התרחש רצח מזעזע בשכונת רגום בנהריה. דזינדזיחאשווילי ז"ל, בת 63, נרצחה בביתה ונמצאה על ידי בנותיה בדירתה ברחוב קיבוץ גלויות בשכונת רגום
זירת הרצח בשדרות וולברג בקרית חיים

הבוקר (חמישי) נגזר דינו של תושב נתניה לאחר הורשע ברצח בכוונה תחילה של קרובת משפחתו, תושבת נהריה אסתר דזינדזיחאשווילי ז"ל, תוך ביצוע שוד בנסיבות מחמירות של המנוחה. בגין רצח, נידון למאסר עולם. בגין שוד בנסיבות מחמירות נידון לחמש שנות מאסר שירוצו במצטבר לעונש מאסר עולם.

ב-28 לפברואר 2012 התרחש רצח מזעזע בשכונת רגום בנהריה. דזינדזיחאשווילי ז"לבת 63, נרצחה בביתה ונמצאה על ידי בנותיה בדירתה ברחוב קיבוץ גלויות בשכונת רגוםהרצח הסעיר את העירואנשים חששו כי מדובר בפורץ שאיבד את השליטה. שנה בדיוק לאחר הרצח הגישה פרקליטות מחוז חיפה כתב אישום לבית המשפט המחוזי בעיר נגד פטר גפןבן 41 תושב נתניה קרוב משפחתה של המנוחההמייחס לו ביצוע עבירות של רצח ושוד בנסיבות מחמירותהרצח פוצחגפן נשוי לאחיינית של המנוחהמואשם כי רצח אותה סמוך לשעה 18:30 בערב.

בכתב האישום מתואר כי דזינדזיחאשווילי שהתה לבדה בביתהגפן נכנס לתוך הדירהבהיותם בסלון הדירהאחז בה במנוחה ותקף אותהבעוד המנוחה נאבקת בו ומנסה להתגונןבשלב מסוים גבר הנאשם על המנוחההפילה וחנק אותה על ידי כך שהפעיל לחץ על נחיריה ושפתיה וחסם את דרכי נשימתהבכוונה לגנוב תכשיטים וכסף מהדירה.

דזינדזיחאשווילימתה במקום  כתוצאה מחנקהנאשם גרם למנוחה לפצעי שפשוף באמה הימניתוכן לפצעי מעיכהשפשוף וקרע באצבעות כפות הידיים שנגרמו קרוב לוודאי מנשיכות לאחר שגרם למות המנוחהחיפש הנאשם בדירה וגנב מתוכה תכשיטי זהב.

הרכב שלושת השופטים כבוד הנשיא יוסף אלרון (אב"ד) והשופטים משה גלעד וד"ר מנחם רניאל ציינו  היום בגזר הדין כי: "אלמלא מאבקה לחיים של המנוחה אשר במהלכו שרטה את הנאשם במצחו ובכך ניתן היה לאתר את פרופיל הדנ"א שלו מתחת לציפורני ידיה, כמו גם כתם הדם שנמצא בדירה, ספק אם הנאשם היה נותן את הדין על הפשע הנורא שביצע".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות