fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: מאות משתתפים במירוץ שהתקיים בחול המועד סוכות

המרוץ , שזו הפעם השנייה שהוא מתקיים, נחל הצלחה רבה עם השתתפותם של מעל ל-700 אנשים מהעיר ומכל רחבי הארץ. הרץ הצעיר ביותר הוא רק בן 5 וחצי
מזנקים לריצה. מירוץ נהריה בסוכות (צילום: יעקב מדר)
מזנקים לריצה. מירוץ נהריה בסוכות (צילום: יעקב מדר)

זוהי השנה השנייה שעיריית נהריה מקיימת מירוץ עירוני וזאת לאחר שבשנה שעברה התחייב ראש העיר להפוך את המרוץ למסורת. במסגרת האירוע נערכו שלושה מקצים תחרותיים של 10 ק"מ, 5 ק"מ ומירוץ ילדים של 650 מטר. את המירוץ הנחו המאמן הידוע מאירסון וגלית קינדלר, שניהם תושבי העיר נהריה. המנחים ערכו חימום אנרגטי לפני ההזנקה והרקידו את המשתתפים הרבים.

בין מאות הרצים ניתן היה למצוא את הרץ הצעיר ביותר, אופק דיין בן 5 וחצי בלבד שרץ במקצה הילדים, ומנגד ניתן היה למצוא את הרץ המבוגר ביותר, חנוך שחר בן ה-80 שאף סיים במקום ה-3 במקצה ה-5 ק"מ בקטגוריית הוותיקים.

מבין המשתתפים גם היו 14 עולים חדשים מצפון אמריקה ואנגליה שעלו לנהריה במסגרת תכנית "עולים לצפון" של ארגון "נפש בנפש" ומרכז צעירים נהריה, קבוצת הריצה FREE שאותה מאמן תומר כהן שגם השתתף בצוות המארגן. לקראת המרוץ הפעילה הקבוצה אימוני הכנה ואימון פתוח להכרת המסלול בו השתתפו כ-30 רצים.

מתוך מאות הרצים השתתף השנה הרץ מעורר ההשראה, ליאב סולומוביץ שהינו כבד ראייה ולקוי שמיעה שהתחרה במקצה ה-5 ק"מ בליווי הרץ המקצועי הותיק, אורן הוז. סולומוביץ הגיע למרוץ נהריה במטרה להשיג תוצאה שתקדם אותו לקראת קביעת קריטריון לאליפות אירופה ששם יוכל לייצג את ישראל.

מזנקים לריצה. מירוץ נהריה בסוכות (צילום: יעקב מדר)
מזנקים לריצה. מירוץ נהריה בסוכות (צילום: יעקב מדר)

כל המשתתפים קיבלו ערכת השתתפות שכללה חולצת המירוץ ומדליה ובסוף המרוץ חולקו גביעים לזוכים במקומות הראשונים בכל המקצים ובכל הקטגוריות. בנוסף לגביעים חולקו פרסים שכללו: שעון ריצה מקצועי, נעלי ריצה, משקפי שמש לספורטאים וביגוד ריצה מקצועי. המירוץ נערך בשיתוף המשרד לנגב וגליל, לדברי סיגל שאלתיאל הלוי מנכ"לית המשרד: "שמחנו לקחת חלק פעיל במרוץ המסורתי בו השתתפו השנה מאות משתתפים שנהנו מחוויה ספורטיבית של ממש בלב נהריה".

במקצה ה-10 ק"מ בין הגברים הגיע במקום הראשון הרץ גטנט טפריה (24) תושב נהריה בתוצאה מרשימה של 33:44 דק ובנשים שירי פרידמן (40) מאלוני אבא, במקום השני בגברים סיים אבישי ברטל (32) מכפר ורדים עם 34:32 דק' ובנשים ג'סיקה מישונישניק מקיבוץ כברי ובמקום השלישי בגברים גטו אדמסו מקרית ביאליק עם 35:18 דק' ואסתי כהן מקרית חיים.

במקצה ה-5 ק"מ בין הגברים הגיע במקום הראשון הרץ עידן גטומה (16) ממשגב עם 17:54 דק', ובנשים ג'סיקה ספקטור (44) מחדרה עם 22:09 דק', במקום השני בגברים מאיר אבוחצרה מנהריה עם 17:56 ובנשים איילת אונגר מגבעתיים ובמקום השלישי בגברים אילן סהר ובנשים אפרת ירחי.

במקצה הילדים למרחק 650 מ' ניתן היה למצוא על הפודיום נציגות מכובדת מבוגרי האקדמיה לאתלטיקה בנהריה: במקום הראשון בין הבנים: רועי רכבוח (13) מנהריה עם 2:03 דק' ובבנות ליהיא שריר (10) גם היא מנהריה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות