fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: העירייה תחלק מלגות לסטודנטים בשווי 1.3 מיליון שקלים

בתום הקפאה של מספר שנים, עיריית נהריה תחדש את הסיוע למלגות לסטודנטים בני העיר. "אני רוצה לעודד את הצעירים להגיע להישגים. החינוך הוא בעדיפות הראשונה מבחינתי", הסביר ראש העירייה ז'קי סבג
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
מלגות לסטודנטים בנהריה. ג'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
מלגות לסטודנטים בנהריה. ג'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

בעיריית נהריה הוחלט לחדש את הסיוע במלגות לימודים לסטודנטים תושבי העיר. יצוין כי בשנים קודמות הייתה זו קבוצת IDB בראשותו של נוחי דנקנר, אשר נרתמה למשימה ותרמה מיליון שקלים לחלוקת מלגות לסטודנטים, ועיריית נהריה בנוסף למימון חלקי של מלגות, דאגה לקיים במעמד החלוקה הופעה מוזיקלית ממנה נהנו הסטודנטים.

כיום, לאחר מספר שנים בהן הופסקה חלוקת המלגות לסטודנטים תושבי העיר נהריה ובהיעדר תורמים דוגמת קבוצת IDB, החליט ראש העירייה ז'קי סבג, להעלות שוב את הנושא אל סדר היום העירוני מתוך רצון להשיב עטרה ליושנה. יוזמה זו קבלה את תמיכתם של חברי המועצה אשר שמואלי, נציג מפלגת העבודה ונציגי סיעת הצעירים אור כהן ואורנה שטרקמן. המלגות לסטודנטים יחולקו על פי הקריטריונים של ועדה אשר בראשה יעמוד סבג.

"זו בשורה גדולה מאד לסטודנטים בני נהריה. אני רוצה לעודד את הצעירים להמשיך ולהגיע להישגים שהתחילו עם החזון החינוכי וממשיכים בהשכלה הגבוהה. ההשכלה מהווה קרש קפיצה להתקדמות בעתיד. התחלתי במהפכה בחינוך בעיר, לקחתי את החינוך כיעד בעדיפות ראשונה ואמשיך בכך", כך מסר סבג את הדברים הבוקר.

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות