fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: הסוכה היפה ביותר נבחרה בחנוכה

סוכות אומנם מזמן מאחורינו, אבל בנהריה החליטו לבחור רק עתה את הסוכה היפה לפי קטגוריות. געגועים לחגים?
צהרון נישוקי השקיע, ומקבל פרס. צילום: גליה מור

חודשיים תמימים עברו מאז שחלף חג הסוכות והיום (שלישי) נדליק נר ראשון של חנוכה, אולם נראה כי בעיריית נהריה מתגעגעים לחגי תשרי. בתחילת השבוע, הנוכחי יש להדגיש, חילקו בעירייה את הפרסים לזוכים בתחרות הסוכה היפה. התחרות נבחנה בשלוש קטגוריות; הסוכה המהודרת, הסוכה הנאה והסוכה היפה. בכל קטגוריה הושם דגש על כשירות הסוכה, על הקישוטים ועל השימושים בה.

הפרסים חולקו במעמד ראש העירייה, ז'קי סבג, וחבר המועצה הממונה על פעילות מחלקת התרבות התורנית, עופר אלקיים. "אני מברך על היוזמה המבורכת של חבר המועצה, עופר אלקיים, שעושה זאת שנים רבות", אמר סבג והוסיף "זו מסורת יפה וחשובה אשר בזכותה אנו שומרים על המורשת היהודית."ראש העירייה בירך את המתמודדים וחבר המועצה אלקיים, סיפר על הסוכות שראו השופטים ותיאר את הסוכות שנבחרו.

אז מי זכתה? פרס הסוכה המהודרת ניתן לתושב יוסף פינטו, אשר משתתף בכל שנה בתחרות. הסוכה לדברי אלקיים, היתה עשויה מבמבוק, מרשימה מאד וניכר שהושקעה בה מחשבה ועבודה.

יוסף פינטו זוכה בפרס הסוכה המהודרת (צילום: גליה מור)

 פרס הסוכה היפה ניתן לדיירי דיור מוגן עדנה. הגיעו לקבל את הפרס יהודית רוזנברג דיירת במקום, דני יקוטי הבעלים ומירב העובדת סוציאלית. לדברי אלקיים הסוכה קושטה בחומרים ממוחזרים והיתה מקורית לתפארת. פרס הסוכה הנאה ניתן לבעלת צהרון נישוקי, אשר בנתה הסוכה עם הילדים והוריהם. את הפרס קבלו פאולה, שקד ואילנה, שציינו כי רב הקישוטים נעשו על ידי ילדיהם.

צהרון נישוקי מקבל את פרס (צילום: גליה מור)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות