fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: המשטרה והעירייה יוצאים במבצע אכיפה למניעת תאונות דרכים

לאחרונה חלה עלייה דרסטית של 30 אחוז בתאונות בהם מעורבים הולכי הרגל בעיר. במסגרת מבצע האכיפה, מי שיעבור על החוק צפוי לקנס ופסילה. העירייה במקביל תחדש את כל מעברי החצייה
ראש עיריית נהריה ז'קי סבג
ז'קי סבג ( צילום: סיוון פרג')

בעקבות עלייה דרסטית בתאונות בהם מעורבים הולכי רגל בנהריה, השבוע הבא  יתקיים מבצע אכיפה משותף של העירייה ומשטרת נהריה שמטרתו מניעת תאונות הדרכים וירידה בכמות הנפגעים מקרב הולכי הרגל.

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג
חובה להגביר את האכיפה בחופש הגדול. סבג ( צילום: סיוון פרג')

החל מיום ראשון הקרוב, שוטרים מתחנת נהריה בכוחות מתוגברים, בסיוע פקחי עיריית נהריה ייצאו למבצע אכיפה, במסגרת יפסלו ל – 30 יום רישיונות של נהגים העוברים על החוק וכמו כן יושבתו רכביהם. הולכי הרגל שיעברו על החוק, יעברו באור אדום צפויים אף הם להיענש בקנסות. פקחי העירייה יבצעו אכיפה מוגברת גם נגד נהגים החונים צמוד למעברי חצייה ובכך מסכנים את הולכי הרגל.

רפ"ק אמנון ברדוגו
נתון חריג בקנה מידה ארצי. רפ"ק אמנון ברדוגו (צילום באדיבות תחנת נהריה)

לדברי קצין התנועה במשטרת נהריה, אמנון ברדוגו, בחצי השנה האחרונה חלה עלייה של כ- 30 אחוז במספר הולכי הרגל המעורבים בתאונות דרכים בנהריה, כשהאוכלוסיות שמעורבות יותר מכל הם ילדים וקשישים. נתון חריג זה בקנה מידה ארצי הוא שהביא להחלטה לצאת במבצע האכיפה הנרחב.

ראש עיריית נהריה ז'קי סבג: "בתקופה זו בה הילדים נמצאים בחופשה מהלימודים חובה להגביר את הבטיחות בדרכים על מנת שיחזרו בריאים לשנת הלימודים הבאה.

"אני קורא לכולם לגלות ערנות וזהירות ובטוח שהמבצע המיוחד שיזמנו ייתן את אותותיו ויביא לירידה בכמות תאונות הדרכים בהן מעורבים הולכי רגל בעיר".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות