fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מיון טרם נפתח בנהריה

במיון טרם ניתן מענה ברפואה דחופה בתוך פרק זמן קצר ביותר. על פי הנתונים, מרבית הפונים לטרם חוסכים את הגעתם לחדרי המיון של בתי החולים מנכ"ל טרם נתן אפלבאום: "נחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה בגליל"
מיון טרם
מיון טרם (צילום: יח"צ)
מיון טרם
מיון טרם בכרמיאל (צילום: יח"צ)

פתיחת מיון טרם בעיר נהריה צפויה לחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה באזור. המיון נפתח ברחוב הגדוד 21, בסמוך לקניון נהריה ובצמוד לכניסה לינות ביתן. לפני כשנה נפתח מיון טרם בכרמיאל, ומעתה תושבי נהריה והסביבה  יוכלו לקבל את השירות המיטבי והחדשני של טרם

המיון החדש משרת את תושבי האזור שנזקקים לרפואה דחופה  מבלי לפגוע במקצועיות הטיפול ובמקרים מסוימים אף מעניק מענה רפואי במקרים שמצריכים אשפוז. המיון פתוח בכל ימות השבוע כמו גם בשבתות ובחגים ובראשו עומד המנהל רפואי ד"ר אבי פוליצר, רופא בכיר, מומחה ברפואת המשפחה ובעל ניסיון רב ברפואה דחופה.

לרשת מיוני 'טרם' סניפים בכל הארץ. את 'טרם' פוקדים בכל שנה מעל 500 אלף איש שמטופלים על ידי הצוות הרפואי במקצועיות עם מיטב הציוד הרפואי. אל מיוני 'טרם' ברחבי הארץ מגיעים חברי קופות החולים הנזקקים לטיפולים דחופים שמבקשים לקבל טיפול מקצועי ואיכותי וללא זמני המתנה ארוכים המאפיינים את חדרי המיון בבתי החולים. ל'טרם' הסדרים עם רוב קופות החולים כאשר מהלקוח נדרשת השתתפות עצמית שנעה בין 0-82 ₪, בהתאם לקופה בה הוא חבר.

מנכ"ל טרם  נתן אפלבאום: "כחלק מחזונה של טרם להנגיש את שירותי הרפואה הדחופה, החלטנו להביא את הבשורה גם לתושבי  נהריה וסביבתה, במטרה לאפשר להם לקבל מענה רפואי בתחומי הרפואה הדחופה כפי שקרה בכל עיר אליה הגענו, אנו מאמינים כי נמשיך לחולל מהפכה בשירותי הרפואה הדחופה גם בגליל".

המיון פתוח בימים א'- ה' בין השעות 16:00-24:00 בימי שישי ושבת בין השעות 9:00-24:00

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות