fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מטבח מפואר מעלה את ערך הנכס בעשרות אלפי שקלים

רוכשים תמיד יעדיפו לקנות דירה עם מטבח מפואר ומושקע. במטבחי פורמג'ו בנהריה, פתחו בסדרת הרצאות לקהל הרחב בנושאי עיצוב, הראשונה: ביום שלישי הקרוב
מטבחי פורמג'ו
מטבחי פורמג'ו (צילום: מטבחי פורמג'ו)

המטבח נחשב מאז ומתמיד לחדר המרכזי של הבית. הוא כרטיס הביקור של כל דירה ודירה, ולרוב, אף רוכש אינו מתפשר על אסתטיקה ועיצוב המטבח. בשנים האחרונות קיבלו המטבחים מקום של כבוד, עד שהפכו למטבחי שף פרטיים.

במפעל מטבחי פורמג'ו בנהריה, שנוסד לפני 40 שנה ובעל ניסיון רב בתחום, אומרים שהשקעה במטבח היא לטווח ארוך. המנהל עופר פורמג'ו, שזיהה את הקונספט העיצובי החדש, מקיים בימים אלה בנהריה ובסביבה סדרה של הרצאות

בתחום העיצוב, המעניקות ללקוחות השראה וכלים: איך לעצב נכון את הבית, כך שתיווצר זרימה בין כל החללים. לדברי פורמג'ו, עיצוב נכון, ובעיקר השקעה במטבח, משביחים את הנכס ומעלים את ערכו בעשרות אחוזים.

מטבחי פורמג'ו
מטבחי פורמג'ו (צילום: מטבחי פורמג'ו)

פורמג'ו: "אנשים רוצים מטבח פרקטי, שיהיה נגיש, עם מעברים, נוחות מקסימלית וסידור כל חלקיו באופן מדויק. אנשים יודעים עוד בשלב התכנון איפה הם רוצים להניח את התבלינים ואיפה יעמדו הכוסות והצלחות. כל תוכניות הבישול יצרו מודעות, והבישול הביתי עלה רמה. אנשים היום בקיאים יותר בחומרי גלם, בציוד ועוד. למעשה, הדיירים הפכו לשפים. הם רוצים על השיש שלהם את אביזרי המטבח הכי חדישים ושהמטבח שלהם יהיה קל לניקוי ועמיד מפני שריטות ופגיעות, אך אין ספק שרוב ההשקעה מונעת על ידי היופי החיצוני.

המטבח הוא החדר המרכזי של הבית. העיצובים החדשים של היום מבוססים על חיפויי זכוכית, קלאפות מעוטרות מזכוכית ולאחרונה גם חומרים עם ברק עז, המקנים למטבחים מראה של זכוכית עם ידיות חרוטות".

לדברי פורמג'ו, הלקוחות, ובעיקר משפרי דיור, מבינים את היתרון הגדול והערך המוסף שמביאה איתה יצרנית מטבחים ותיקה. "אין ספק שהמטבח אמור לרגש. כשרוכשים נכנסים אל הבית, הם מיד מסתכלים על איכות המטבח. מתווכים אף נוהגים היום לציין במודעות הפרסום את שם החברות שייצרו את המטבח, כי הם יודעים שזה יתרון במכירה. מטבח זו השקעה ולא הוצאה".

דגם חיפוי זכוכית של מטבחי מטבחי פורמג'ו
דגם חיפוי זכוכית של מטבחי פורמג'ו (צילום: מטבחי פורמג'ו)

בואו של מעצב העל
כחלק מהתפישה החדשנית, יזמו במטבחי פורמג'ו קונספט של הרצאות בנושאי עיצוב ללקוחות ולקהל הרחב. ביום שלישי (27 באוגוסט, 19:00) תתקיים במפעל החברה באזור התעשייה הצפוני של נהריה הרצאה של מעצב הנודע, הווארד ז'ורנו, שתישא את השם "תרגש אותי".

ז'ורנו, מעצב, מרצה ויועץ, שימש מרצה בכיר במכללות ובמוסדות העיצוב הידועים בארץ: קסטיאל, מכללת הבית, מרכז הבנייה הישראלי, סטודיו B6, אוניברסיטת בר אילן ועוד. בעבודות העיצוב שלו, מדגיש ז'ורנו את החוויה, את העושר, את הייחודי והמרגש. בין עבודותיו הנבחרות: חללי התצוגה הנחשבים של קנה קש במתחם הממגורות ופיטרו. כמו כן הוא שימש מעצב הבית של חברת הייטאצ', נציגת La Cornue הצרפתית.

בהרצאתו ימחיש ז'ורנו, כי התרגשות איננה ניתנת לשליטה, אבל הדרך אליה מורכבת משיקולים שכלתניים, הניתנים לחקירה. מה גורם להתרגש מחפצים מסוימים, ממבנים או מחלל שמבקרים בו?

פורמג'ו: "הרעיון היה להרים את הכפפה בתור חברה ותיקה שמכירה את קהל היעד. הבנו שיש צורך להשקיע באנשים ולהביא להם תוכן, מתוך הבנה ומתוך ידע ולא משיקולים מסחריים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות