fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מגיע לי יותר: קמפיין חוצות מסקרן הושק לאחרונה בקריות

פורום מנהיגות העתיד מבית לשכת התעשייה חיפה והצפון, השיק קמפיין שמטרתו למנף את הפעילות החברתית-כלכלית בצפון לאנשי עסקים, מנהלים ויזמים צעירים שמאמינים בצמיחה כלכלית. הם מתכוונים להפריח את השממה
שלטי החוצות: "מגיע לנו יותר"
שלטי החוצות: "מגיע לנו יותר" (צילום: יח"צ)

קמפיין חוצות חדש, "מגיע לי יותר",  הושק השבוע ברחבי הקריות, נהריה והצפון. לא מדובר בטריק בחירות של מועמדים לראשות העיר.  מאחורי הקמפיין עומד פורום מנהיגות העתיד מבית לשכת התעשייה חיפה והצפון. מטרת הקמפיין היא לעורר מודעות בקרב תושבי הקריות והצפון הצעירים, להשפיע חברתית ולמנף את הפעילות הכלכלית בצפון. הפורום הוקם על ידי היזם שמואל מאיס מקרית ביאליק ומיועד לבני 30 פלוס שנמצאים  בתפקידי מפתח, מסגרת ניהולית, אנשי עסקים, מועמדים לראשות עירייה ועוד. בפורום מנהיגות העתיד התקבלו מאז השקתו לפני מספר שבועות מאות פניות מתושבי האזור שרוצים לקחת חלק בהנהגת דור העתיד.

מנהיגות העתיד,  הוא גוף ציבורי וולנטרי שיציע מספר תכניות מגוונות שיאפשרו להנהגת דור העתיד לשפר את הכלים הניהוליים שלהם בתכנית מנטורים. במסגרת התכנית תחנוך דמות עסקית מובילה מנהלים, עצמאיים, בעלי חברות ויזמים צעירים במפגשים אישיים. בבעלות מאיס, חברות בתחומים שונים המעסיקות עשרות עובדים, ובמקביל, מכהן כיו"ר פורום מנהיגות העתיד וחבר הנהלת לשכת המסחר והתעשייה חיפה והצפון. בעבר שימש מאיס כ-12 שנים כמנהל שיווק ופיתוח עסקי בחברות מובילות.

"הדור הצעיר הם השכבה הכלכלית שמניעה את גלגלי הכלכלה המקומית ברחבי הצפון. אם רוצים להפוך את הפעילות הכלכלית בקריות, בנהריה ובאזור כולו – השינוי צריך להתחיל בנו". למנהל בכיר יש את הניסיון והידע למייעץ בגובה העיניים לבעל עסק בינוני המעוניין לעלות מדרגה או ליזם צעיר- משקל אדיר", מסביר מאיס, "מטה הפורום שוקד על הפקת כנסים מקצועיים וימי עיון במטרה להעניק לדור ההנהגה הצעיר הזדמנויות רבות ליצור לעצמם מגה-נטוורקינג. כך יוכלו לפרוץ קדימה ובמקביל לייצר גם קהילה פורחת של דור ההנהגה הצעיר".

שלטי החוצות: "מגיע לנו יותר"
שלטי החוצות: "מגיע לי יותר" בקריות (צילום: יח"צ)
יו"ר פורום מנהיגות העתיד, שמואל מאיס
יו"ר פורום מנהיגות העתיד, שמואל מאיס (צילום: יח"צ)

במסגרת פורום מנהיגות העתיד תעניק הלשכה סל של שירותים שונים לדור ההנהגה הכלכלי חברתי באזור: מרכז האימון שיעניק הכוונה למנהלים צעירים. בימים אלו השיק פורום מנהיגות העתיד את דף הפייסבוק, המרכז את השיח הציבורי של מנהלי חיפה והצפון וכן את כל תושבי הצפון שצמיחתו הכלכלית והחברתית של האזור חשובה לו.

מפורום מנהיגות העתיד נמסר כי התכניות שלנו לעידוד שכבת בני ה- 30 פלוס המגוררים בעיר יישאו פרי אם קברניטי העיר ישכילו להפנות משאבים רבים יותר לטובת חידוש הצמיחה הכלכלית בעיר ובצפון. מאיס: "אפשרויות הקידום העומדות לרשות מנהלים צעירים בצפון באזור כיום מוגבלות: יזמים המעוניינים לפתח את עסקיהם המקומיים עוברים למדינת תל אביב. חברות המעוניינות להתפתח עסקית נוטשות. לא ייתכן שאנחנו היחידים שרואים את המציאות הזאת", אומר מאיס.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות